همه فرزندان «لیلا بلوکات» +عکس

سلام به همه دوستانم …اگر نمیگید (البته بعضیها) که ریا میکنی و منو قضاوت نمیکنید !!!! این بچه های معلول بچه های منن از اسایشگاه فیاض بخش در مشهد مقدس دیروز پیششون بودم من حدود یکسال پیش این هشت تا بچه عزیز و به نیت امام هشتم امام رضا (ع) که بسیار ارادت دارم بهش …

سلام به همه دوستانم …اگر نمیگید (البته بعضیها) که ریا میکنی و منو قضاوت نمیکنید !!!!

این بچه های معلول بچه های منن از اسایشگاه فیاض بخش در مشهد مقدس دیروز پیششون بودم من حدود یکسال پیش این هشت تا بچه عزیز و به نیت امام هشتم امام رضا (ع) که بسیار ارادت دارم بهش به سرپرستی گرفتم شش تا دختر و دو تا پسر که الان یکیشون تو عکس نیست.

همه فرزندان «لیلا بلوکات» +عکس

اگر عنوان میکنم اینو وظیفه میدونم نه ریا یا هرچی که بعضیها کم لطفی دارن و نسبت میدن به بنده که البته بسیار محدودن اون بعضیها!!! من برای اطلاع هموطنام و برای کمک گرفتن از اونها اعلام میکنم که شاید از هر صد نفر یکی بخواد کمکی به مجموعه یا اشخاصی که نیازمندن بکنه این اصلا بد نیست منی که یه بازیگرم و تریبون دارم از مردمم بخوام که کمک کنن همدردی و همیاری کنند اگر هر هنرمند و هر ورزشکاری این کارهارو انجام بده قبلا هم گفتم بسیار کار پسندیده ای هست چون مردم تشویق میشن برای کمک ما که تافته جدا بافته نیستیم.

مثل شما ایم خیلیها نیکوکارهستن و مدام در حال کارهای خیریه و کمک هستند و چراغ خاموش میرن برای کمک دمشونم گرم اجرشونم محفوظ در درگاه خداوند ولی ما باید با چراغ روشن بریم جلو تا انگیزه خیلیها باشیم این اصلا بد نیست اگر ریا هم هست من راضی ام که ریا کنم تا بتونم کمک بگیرم برای هم وطنم …..با شمام با اونایی که عکس از مسافرتم میزارم میگید مرفه بی درد به فکر مردمت نیستی میری اروپا گردی این پول و خرج نیازمندا کن ! ،خیلی بی انصافین و بی معرفت چون اگر از کارهای خیری که میکنم اطلاع رسانی کنم میشم ریاکار اگر نکنم قضاوت نا حق میکنید.

یه سًری به کل پیج اینستام بزنید متوجه میشید که تا جایی که در توانم بوده کمک کردم و میکنم امیدوارم خدا ازم راضی باشه این برام کافیه …. خیلیها میگن ول کن اهمییت نده اروم باش ولی من با مردمم رفیقم میخوام حرف بزنم و از غمم بگم از شادیم بگم از دلخوریهام بگم از آدمهای نیازمند و بیمار بگم که دمه عید اونها چشم براهه کمکهای ما هستن ….. آیا اشتباهه پس برای چی داریم تو شبکه های اجتماعی فعالییت میکنیم فقط برای عکسهای شخصی گذاشتن ؟! یا نه اینجا محیطیه که باید اطلاع رسانی هم بشه هر اتفاق هر حادثه هر تبریکی و هر تسلیتی …..امیدوارم دلامون و بزرگتر و رئوفتر کنیم همدیگرو دوست داشته باشیم بهم نوعمون کمک کنیم عشق بورزیم از دل و جونمون به هم دیگه ،،،من گوچکتر از اینم که حرفی بزنم من فقط خواهش میکنم که همدیگرو قضاوت نکنیم ….دوستتون دارم به شدت یا حق.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا