آتش‌ سوزی در خوابگاه ۱۰۰ کارگر در عسلویه

کمپ پتروجم محل اقامت کارگران غیربومی شاغل در پروژه‌های منطقه عسلویه است. به گفته یکی از کارگرانی که در این کمپ اقامت دارد حادثه روز یکشنبه در قسمتی که به اقامتگاه کارگران پتروشیمی زاگرس مربوط می‌شود اتفاق افتاده است. این کارگر گفت: شب یکشنبه وقتی از محل کار به اقامتگاه بازگشتیم مطلع شدیم که دو …

کمپ پتروجم محل اقامت کارگران غیربومی شاغل در پروژه‌های منطقه عسلویه است.
به گفته یکی از کارگرانی که در این کمپ اقامت دارد حادثه روز یکشنبه در قسمتی که به اقامتگاه کارگران پتروشیمی زاگرس مربوط می‌شود اتفاق افتاده است.

این کارگر گفت: شب یکشنبه وقتی از محل کار به اقامتگاه بازگشتیم مطلع شدیم که دو سوله‌ از  مجموعه سوله‌هایی که در کمپ پتروجم برای اقامت کارگران پتروشیمی زاگرس در نظر گرفته شده آتش گرفته است.

وی افزود: در هر کدام از سوله‌های حادثه دیده ۱۲ اتاق با دیوارهای پیش ساخته برای اقامت کارگران ساخته شده است و در هراتاق حدود ۳ تا ۴ کارگر زندگی می‌کنند.

این کارگر منطقه ویژه عسلویه ادامه داد: از آنجا که در جریان آتش‌سوزی همه وسایل موجود در سوله‌ها از بین رفته بود دیشب توسط کارفرما مقداری لباس و رختخواب میان کارگران توزیع شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این کارگران که تعداد آنها کمتر از ۱۰۰ نفر است به صورت موقت در میان سایر همکارانشان اسکان داده شده‌اند.
براساس این اطلاعات آتش‌سوزی صبح دهم خرداد زمانی آغاز ‌شد که کارگران اقامتگاه خود را برای رفتن به محل کارشان ترک کرده بودند.

احتمال دارد دلیل حادثه اتصالی یکی از دستگاه‌های آبگرم‌کن برقی در محل اقامت کارگران باشد.
حادثه روز یکشنبه کمپ پتروجم پس از حادثه «آتش‌سوزی انبار مواد عایق» و حادثه آتش‌سوزی «پتروشیمی پارس» سومین حادثه آتش‌سوزی است که از ابتدای سال جاری در منطقه ویژه عسلویه اتفاق افتاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا