اختلاف مالی، علت اسید پاشی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: حدود ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه عصر روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک مورد اسید پاشی در حوالی چهار راه ارشاد به پلیس اطلاع داده شد. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سریعاً رئیس کلانتری …

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: حدود ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه عصر روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک مورد اسید پاشی در حوالی چهار راه ارشاد به پلیس اطلاع داده شد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سریعاً رئیس کلانتری جهت بررسی صحت و سقم موضوع و عیادت از مصدوم احتمالی به بیمارستان امام خمینی کرمانشاه اعزام شد.
جانشین انتظامی استان افزود: در تحقیقات مشخص شد جوانی ۲۵ ساله به دلیل اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شده که رئیس کلانتری بر بالین وی حاضر و اظهارات او را اخذ می‌کند.
وی ادامه داد: مصدوم در اظهارات خود گفت که «با شریکم که خانم است اختلاف مالی داشته و در این رابطه در محاکم قضایی دارای پرونده هستیم، چند ساعت قبل تماس گرفت و عنوان کرد بهتر است که موضوع را به صورت مسالمت آمیز حل و فصل کنیم.»
عزیزی ادامه داد: مصدوم عنواد کرد در محل ملاقات حاضر شده و شریک تجاری‌ام حین سوار شدن اقدام به پاشیدن اسید به صورتم کرد و خود او هم از ناحیه هر دو دست آسیب دیده است.
این مقام انتظامی افزود: با اطلاعات به دست آمده متهم شناسایی و دستگیر و با توجه به مصدومیت جزیی جهت مداوا به مرکز درمانی اعزام شد و هم اکنون در بازداشت پلیس است.
وی افزود: این زن ۵۰ ساله علت این اقدام خود را اختلاف حساب و اختلافات مالی عنوان کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا