محاکمه ۲ پلیس فاسد سعودی تا قبل از ماه رمضان

سعید اوحدی با بیان اینکه طی آخرین صحبتی که با وزیر حج عربستان و وزیر امور خارجه عربستان داشتیم آنها وعده کردند حتما حکم این دو پلیس خاطی عربستان تا قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شود و آنها به اشد مجازات محکوم شوند. وی اضافه کرد: طی هماهنگی که با دادگاه عربستان صورت گرفته …

سعید اوحدی با بیان اینکه طی آخرین صحبتی که با وزیر حج عربستان و وزیر امور خارجه عربستان داشتیم آنها وعده کردند حتما حکم این دو پلیس خاطی عربستان تا قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شود و آنها به اشد مجازات محکوم شوند.

وی اضافه کرد: طی هماهنگی که با دادگاه عربستان صورت گرفته در دادگاه این دو پلیس فاسد که به زودی انجام می‌شود حتما سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا می‌کند و سازمان حج و زیارت از دفتر خود در مکه درخواست و تاکید کرده که آنها هم باید به عنوان نماینده حج و زیارت ایران حضور یابند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: امیدواریم به زودی این دادگاه انجام شود، اما باید در نظر داشت که دادگاه این دو مجرم فاسد و اجرای حکم آنها به منزله شروع عمره نخواهد بود.

اوحدی تاکید کرد: ما بعد از تشکیل دادگاه، مذاکرات را با وزارت حج عربستان طی سفری به این کشور شروع می‌کنیم و باید اطمینان از تامین امنیت زائران پیدا کنیم و بعد از آن تصمیم می‌گیریم که عملیات عمره را شروع کنیم.

وی گفت: این بستگی به وزارت حج و خارجه عربستان دارد که بتوانند تضمین‌های کافی را در خصوص امنیت زائران ما ارائه کنند و آن موقع تصمیم می‌گیریم که عمره را شروع کنیم یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا