پيام «بنیامین بهادری» به دوستدارانش!

این خواننده‌ی پاپ که در روزهای گذشته یکی از قطعات آلبومش یعنی‌ «بنیامین ۹۴» را در فضای مجازی منتشر کرده است، از دوستدارانش خواست که در کنسرت ۱۱ و ۱۲ خرداد که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد، با اسامی پیشنهادی‌شان برای این قطعه حاضر شوند تا رأی‌گیری برای انتخاب نام این قطعه …

این خواننده‌ی پاپ که در روزهای گذشته یکی از قطعات آلبومش یعنی‌ «بنیامین ۹۴» را در فضای مجازی منتشر کرده است، از دوستدارانش خواست که در کنسرت ۱۱ و ۱۲ خرداد که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد، با اسامی پیشنهادی‌شان برای این قطعه حاضر شوند تا رأی‌گیری برای انتخاب نام این قطعه در هر چهار سانس در سالن برگزار شود.

او در این‌باره گفت: این‌که جامعه‌ی دوستدارانت برای اولین‌بار اسم یک قطعه را انتخاب کنند و فریاد بزنند به هر حال هیجان‌انگیز است. این روند برای نخستین‌بار قرار است در کنسرت ۱۱ و ۱۲ خرداد در تهران اتفاق بیفتد و می‌خواهم این‌بار حاضران در سالن من را غافلگیر کنند.

این خواننده درباره‌ی فضای کلی «قطعه ۴ آلبوم ۹۴» نیز معتقد است: بیان و احساسی که در این قطعه جریان دارد، متعلق به دوره‌ی روابط یکی دو روزه نیست و تعریف فرید احمدی از یک رابطه است که انسان‌های این دوره به شدت درپی آن هستند. عشق‌های عمیقی که با تمام وجود اتفاق می‌افتد و لذت‌بخش است. هر چند شاید هم برخی از افراد درباره‌ی این قطعه نظرات و حرف‌هایی داشته باشند که آن حرف‌ها برای من از طلا هم ارزشمند‌تر است.

بهادری ادامه داد:‌ موسیقی پاپ در همه جای دنیا مبتنی بر رأی و انتخاب مردم است و برای همین دوست دارم همه با دست پر، ایده‌ها، انتقادات و پیشنهادات مختلف به کنسرت من بیایند. این‌بار می‌خواهیم در این کنسرت بیشتر از همیشه با هم حرف بزنیم و پیش از انتشار آلبوم کمی با دوستان‌مان خلوت کنیم.

کنسرت بنیامین بهادری ۱۱ و ۱۲ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی هر روز در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا