آشتی کنان علی دایی و مایلی کهن+عکس

علی دایی با حضور در بیمارستان رجایی از  محمد مایلی کهن عیادت کرد و برای او آرزوی سلامتی داشت. این دو بعد از مدت‌ها دلخوری از هم یکدیگر را در آغوش گرفتند و بغض مایلی کهن نیز در این لحظه و در فضای احساسی بینشان شکسته شد و او شروع به گریه کرد. آنها که …

علی دایی با حضور در بیمارستان رجایی از  محمد مایلی کهن عیادت کرد و برای او آرزوی سلامتی داشت.
این دو بعد از مدت‌ها دلخوری از هم یکدیگر را در آغوش گرفتند و بغض مایلی کهن نیز در این لحظه و در فضای احساسی بینشان شکسته شد و او شروع به گریه کرد.
آنها که پیش از این بارها با یکدیگر به اختلاف نظر خورده بودند با این عیادت ویژه به نظر می رسد به مشکلات گذشته خود پایان دهند.
کریم باقری و حبیب کاشانی نیز در این عیادت علی دایی را همراهی می کردند.

اما با توجه به اتفاقات گذشته این دو چه چیزی باعث شد تا علی دایی برای ملاقات با مایلی کهن مصمم شود؟ در زمان بستری شدن مایلی کهن در بیمارستان، یکی از برنامه های تلویزیونی مصاحبه ای کوتاه از مایلی کهن منتشر می کند که او روی تخت بیمارستان اعلام می کند اگر باعث ناراحتی دایی شده و قصوری در این رابطه داشته حاضر است صورتش را ببوسد.

همین جمله کافی بود تا علی دایی با شنیدن آن به برادرش اعلام کند برای حضور در بیمارستان مهیا شود. دایی امروز به همراه محمد دایی در بیمارستان حاضر می شوند و از مایلی کهن عیادت می کنند. ملاقات این دو در حالی که هر دو اشک در چشمان شان جمع شده بود باعث می شود لحظات احساسی در بیمارستان شکل گیرد. در زمان این عیادت هیچ گلایه ای بابت رفتار گذشته این دو صورت نمی گیرد و مایلی کهن از حضور دایی تشکر می کند و او نیز متقابلا برای مایلی کهن آرزوی سلامتی می کند.

به گزارش ورزش سه، در این حین کریم باقری هم خود را به بیمارستان می رساند تا در کنار حبیب کاشانی، علی دایی روز خوبی را برای سرمربی سابق تیم ملی بسازند و او را سورپرایز کنند.
قلب محمد مایلی کهن آنژیو شده و او به زودی شرایط ترخیص از بیمارستان را به دست می آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا