پاسخ تیموریان به پیشنهاد پرسپولیس

سرژیک تیموریان در رابطه با پیشنهادهای آندو برای فصل آینده اظهار داشت: «هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره پیشنهادهای فصل آینده صحبت کنیم. به تازگی فصل به پایان رسیده و آندو نیز در اردوی تیم ملی حضور دارد. او فعلا تمرکزش را روی کارش در تیم ملی گذاشته است و به پیشنهادات فکر نمی …

سرژیک تیموریان در رابطه با پیشنهادهای آندو برای فصل آینده اظهار داشت: «هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره پیشنهادهای فصل آینده صحبت کنیم. به تازگی فصل به پایان رسیده و آندو نیز در اردوی تیم ملی حضور دارد. او فعلا تمرکزش را روی کارش در تیم ملی گذاشته است و به پیشنهادات فکر نمی کند.»

وی درباره اینکه پیشنهادی از خارج یا داخل کشور برای جذب آندو رسیده است یا خیر، افزود: «شاید پیشنهاداتی وجود داشته باشد اما هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده است که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. چه پیشنهادات داخلی و خارجی قطعا برای بازیکنی مثل آندو همیشه وجود داشته اما فعلا نمی خواهم با مطرح کردن آنها حاشیه ها را زیاد کنم.»

تیموریان در پایان در خصوص احتمال پیوستن آندو به پرسپولیس و رابطه گرم او در تمرین دیروز تیم ملی با برانکو گفت: «مطمئن باشید که هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. آندو بارها اعلام کرده که یک استقلالی است و اگر هم پیشنهادی از سوی پرسپولیس وجود داشته باشد، جوابش منفی است. با این وجود من هیچ کدام از این پیشنهادات را تایید نمی کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا