پروین: ۳ ماه به خودم مرخصی دادم و مصاحبه نکردم/ درباره پرسپولیس الان حرف نمی‌زنم

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس چند ماهی بود که روزه سکوت گرفته بود و با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نمی کرد. او اما امروز و بعد از ۳ ماه این روزه را شکست. پروین در خصوص اینکه چرا از قبل از عید دیگر پاسخگوی رسانه ها نشد گفت: در این مدت خواستم به خودم استراحت دهم …

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس چند ماهی بود که روزه سکوت گرفته بود و با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نمی کرد. او اما امروز و بعد از ۳ ماه این روزه را شکست.
پروین در خصوص اینکه چرا از قبل از عید دیگر پاسخگوی رسانه ها نشد گفت: در این مدت خواستم به خودم استراحت دهم و حرفی نزنم تا ببینم چه پیش می آید.
وی درباره اینکه برخی رسانه ها در این مدت از قول وی مصاحبه منتشر می کردند اظهار داشت: من با هیچ جا صحبت نکردم اما برخی از دوستان شما حرف های خودمانی یا دروغی از قول من می نویسند و همه هم می دانند که اخلاق تکذیب کردن ندارم.
پروین درباره بیماری که در این مدت به آن دچار شده بود هم ادامه داد: چند وقتی بود که از ناحیه گوش دچار مشکل بودم اما خدا را شکر الان وضعیت بهتری دارم و شرایطم خوب است. با توصیه پزشکان بهتر هم خواهم شد.
سرمربی اسبق پرسپولیس در ادامه گفت و گو با نامه نیوز در خصوص نتایج پرسپولیس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فعلا بنا ندارم درباره پرسپولیس حرف بزنم اما در روزهای آینده حتما حرف هایم را مطرح خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا