بانک سینا ۳۰ ساله شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا کارکنان این بانک در حالی هشتم خرداد ۹۴ را گرامی می دارند که سه دهه از آغاز فعالیت بانک سینا می گذرد و این بانک توانسته است گام های موثری را در  تحقق سیاست های اقتصادی و توسعه ای کشور بردارد. بر اساس این گزارش …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا کارکنان این بانک در حالی هشتم خرداد ۹۴ را گرامی می دارند که سه دهه از آغاز فعالیت بانک سینا می گذرد و این بانک توانسته است گام های موثری را در  تحقق سیاست های اقتصادی و توسعه ای کشور بردارد.
بر اساس این گزارش بانک سینا در هشتم خرداد ماه ۱۳۶۴ با نام “موسسه مالی و اعتباری بنیاد” با هدف اولیه انجام عملیات اعتباری و تامین مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخش های مختلف اقتصادی با سرمایه ۱۰ میلیارد ریال تاسیس شد.
این موسسه در ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بانک سینا ارتقاء یافت که در این راستا با پیاده سازی سیاست های مناسب توسعه ای و به کارگیری فناوری ها و زیر ساخت های پیشرفته و نوین بانکداری الکترونیک نقش موثری در ارائه خدمات بانکی به هموطنان داشته است به طوری که اکنون متنوع ترین خدمات را در حوزه بانکداری الکترونیک ارائه می دهد و طبق آمار بانک مرکزی ج.ا.ا طی ۳ سال متوالی عنوان بیشترین تراکنش های موفق شتابی را دارا است.
همچنین این بانک همواره در بین صد شرکت برتر کشور قرار داشته و هر سال جایگاه خود را در این فهرست ارتقا داده است. این در حالی است که بانک سینا عملکرد مناسبی در حوزه بورس نیز داشته و در فهرست ۵۰ شرکت فعالیت بورس که به صورت فصلی از سوی سازمان بورس اوراق بهادار اعلام می گردد قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا