اولین عکس از لیا رامین، دختر مهناز افشار

لیا دختر مهناز افشار و محمد یاسین رامین چند روز پیش، یعنی چهارم خردادماه جاری به دنیا آمد و همین اتفاق باعث شد تا سایر چهره‌های سینمایی در شبکه‌های اجتماعی خود تولد فرزند مهناز افشار و محمد یاسین رامین را به او تبریک بگویند. دنبال کنندگان صفحه اجتماعی مهناز افشار هم پس از به دنیا …

لیا دختر مهناز افشار و محمد یاسین رامین چند روز پیش، یعنی چهارم خردادماه جاری به دنیا آمد و همین اتفاق باعث شد تا سایر چهره‌های سینمایی در شبکه‌های اجتماعی خود تولد فرزند مهناز افشار و محمد یاسین رامین را به او تبریک بگویند.
دنبال کنندگان صفحه اجتماعی مهناز افشار هم پس از به دنیا آمدن دخترش لیا، پیام‌های تبریک متعددی را برای او نوشتند. اکنون این بازیگر سینمای ایران در کنار عکسی که از دختر تازه متولد شده اش، لیا، منتشر کرده نوشته: «از خواندن نوشته‌های زیبای شما، مهربانی شما، ادبیات شما و پاسخ‌های شما هزار بار به تک‌تک شما بالیدم و بسیار خوشحالم.»
همچنین وی مورد دخترش نوشته: «لیا (٤/خرداد/)١٣٩٤ دختر ما (به معنی فرخنده) برایش دعا كردیم خداحافظش باشد همیشه … بهترین دوران زندگی همین کودکی است و كودكی را تا می‌شود باید مراقبت كرد و زندگی كرد … همیشه باور دارم، كودكان فرشتگان زمین هستند كه باعث می‌شوند خداوند زمین و هر آنچه در زمین است را ببخشد …برای همه كودكان دعا كنیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا