٥٠٠٠ تومان از حساب شما كسر شد

به گزارش «اعتماد»، پيش از اين بانك مركزي با دريافت هزينه‌اي ١٠ هزار توماني براي ارسال پيامك مانده حساب به مشتريان موافقت كرده بود. پيش از اين بانك‌هاي خصوصي و دولتي نيز با كسر هزينه ١٠ هزار تومان، ارسال پيامك به مشتريان را در دستور كار قرار داده‌اند. هر چند بانك ملي هزينه آبونمان ساپتا …

به گزارش «اعتماد»، پيش از اين بانك مركزي با دريافت هزينه‌اي ١٠ هزار توماني براي ارسال پيامك مانده حساب به مشتريان موافقت كرده بود. پيش از اين بانك‌هاي خصوصي و دولتي نيز با كسر هزينه ١٠ هزار تومان، ارسال پيامك به مشتريان را در دستور كار قرار داده‌اند.

هر چند بانك ملي هزينه آبونمان ساپتا را از حساب تمامي مشتريان خود، چه آنها كه حساب فعال دارند و چه كساني كه حساب غيرفعال دارند در دستور كار قرار داده است، اين در حالي است كه برخي بانك‌ها اين هزينه را تنها از كساني دريافت كرده‌اند كه حساب آنها فعال و داراي گردش بوده‌اند.

بر اساس اين گزارش بانك ملي با يك درجه تخفيف ١٠٠هزار ريال پول سامانه ساپتا را در دو مرحله از حساب كاربران خود كسر مي‌كند؛ يكي در نيمه‌ابتدايي سال و ديگري در نيمه دوم سال. مقرر است در آبان ماه پنج هزار تومان ديگر از حساب مشتريان كسر شود.
برخي اخبار حاكي از اين است كه تنها ٧٠هزار نفر از خدمات اين سامانه بانك ملي انصرف داده‌اند.  عدم اطلاع‌رساني دقيق درباره اين موضوع سبب شده است بسياري از مشتريان از كسر پنج هزار تومان از حساب‌شان معترض شوند. بررسي‌ها نشان مي‌دهد ١٠ هزار تومان هزينه ارسال ١٠٠٠ پيامك است به اين ترتيب بانك‌ها به‌طور متوسط بايد ماهي ٨٣ پيامك براي مشتريان خود ارسال كنند در حالي كه در عمل تعداد پيامك‌هاي ارسالي براي بسياري از مشتريان كمتر از اين رقم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا