همایون شجریان با حمید متبسم به تلویزیون می آید

او برای اولین بار در تلویزیون حضور پیدا می‌کند و برنامه «دستان» نیز به بررسی سه دهه فعالیت او خواهد پرداخت. در این برنامه همچنین دیدار همایون شجریان و حمید متبسم به تصویر کشیده می‌شود تا برای نخستین بار پای تصویر همایون شجریان هم به تلویزیون باز شود. نقد آلبوم «سیمرغ» و یادی از جلال …

او برای اولین بار در تلویزیون حضور پیدا می‌کند و برنامه «دستان» نیز به بررسی سه دهه فعالیت او خواهد پرداخت. در این برنامه همچنین دیدار همایون شجریان و حمید متبسم به تصویر کشیده می‌شود تا برای نخستین بار پای تصویر همایون شجریان هم به تلویزیون باز شود. نقد آلبوم «سیمرغ» و یادی از جلال ذوالفنون نوازنده سه تار و مولف کتاب آموزش سه تار از دیگر بخش‌های این مجله تلویزیونی هستند. در پایان این برنامه نیز دل‌نوازی‌های حمید متبسم و کنسرت‌هایش در این «دستان» نمایش داده خواهد شد. «دستان»‌ با اجرای سیدعباس سجادی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد مناجاتی جمع و شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۲۰ از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می‌رود.
احتمال زندانی شدن ستاره هالیوود در استرالیا
جانی دپ ممکن است به دلیل وارد کردن غیرقانونی سگ‌هایش به استرالیا تا ده سال محکوم به حبس شود. به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر که اکنون مشغول بازی در قسمت جدید «دزدان دریایی کارائیب است»، با وارد کردن دو سگ خود با جت شخصی و به صورت غیرقانونی به استرالیا، خود را به این دردسر انداخت. او ورود سگ‌ها را اعلام نکرده بود و بدین گونه قوانین قرنطینه استرالیا را زیر پا گذاشت. ۲۵ می کمیته سنای استرالیا اعلام کرد که اگر این موضوع به دادگاه فرستاده شود، ممکن است او به حداکثر ده سال زندان یا ۳۴۰ هزار دلار استرالیا جریمه نقدی محکوم شود. همچنین خلبان هواپیما نیز به دلیل مشارکت در جرم ممکن است به ۲ سال زندان محکوم شود. مقامات استرالیا این مسئله را بسیار جدی قلمداد کرده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا