سیب پوشیدنی در مجله تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، در این شماره از ماهنامه تلفن همراه به خبرهایی همچون “چگونه با موبایل سرطان را تشخیص دهیم”، “به زودی قیمت اینترنت موبایل گران می شود”، ” آنتی ویروس تلفن همراه بومی می شود” و “سیمکارت کودک در آستانه بازار” پرداخته شد. همچنین در قسمت بررسی به مسایلی همچون “معرفی و بررسی …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این شماره از ماهنامه تلفن همراه به خبرهایی همچون “چگونه با موبایل سرطان را تشخیص دهیم”، “به زودی قیمت اینترنت موبایل گران می شود”، ” آنتی ویروس تلفن همراه بومی می شود” و “سیمکارت کودک در آستانه بازار” پرداخته شد.
همچنین در قسمت بررسی به مسایلی همچون “معرفی و بررسی یوتافون ۲ “، آیا خرید آیفون برای آندروید دوستان گزینه مناسب است” و “سیب پوشیدنی” پرداخته شد.

مجله تلفن همراه 120 بزرگ
همچنین در قسمت اپلیکیشن به مواردی همچون “رقابت گیگابایتی” ، “شعبده بازی با تلفن همراه” و “بررسی شبیه سازهای کنسول بازی های قدیمی در آندروید” پرداخت شد.
“مثلت تجارت سازی” ، “یک شبه میلیونر شوید” ، “در پرداخت الکترونیک پیشرو هستیم” ، “نگاهی به موقعیت بانکداری همراه در کشور” از جمله مطالبی محسوب می شود که در بخش آموزش صدوبیستمین شماره ماهنامه تلفن همراه محسوب می شود.
همچنین در قسمت بازار به گزارشی مبنی بر “بررسی ۱۰ پرچمدار برتر بازار تلفن همراه” پرداخته شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا