برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم

به گزارش خبرنگار موبنا، سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم که از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن اجلاس سران در دو رشته حفظ کل قرآن در سه مرحله و قرائت تحقیق در دو مرحله و با حمایت رایتل آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد. براساس این گزارش …

به گزارش خبرنگار موبنا، سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم که از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن اجلاس سران در دو رشته حفظ کل قرآن در سه مرحله و قرائت تحقیق در دو مرحله و با حمایت رایتل آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.
براساس این گزارش در رشته حفظ کل حجت‌الاسلام «محمدمهدی رجبی» رتبه نخست را کسب کرده و به ترتیب عبدالله الرفاعی از لیبی، اساکامامودو حسن از نیجر، ابوبکر علی موسی از اوگاندا و آدم حسن حسین از سومالی به ترتیب رتبه های بعدی را بدست آوردند.
همچنین در رشته قرائت نیز پس از «حسن دانش» که موفق به کسب رتبه نخست شد به ترتیب؛ محمد عبدالرحمن محمود عبدالباسط از مصر، محمد ابراهیم از پاکستان، جعفر حسیبوان از اندونزی و احمد عباس فرج از عراق حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.
شایان ذکر است در طول هشت شب برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، مسابقه ی پیامکی نیز از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار گردید و طی آن به هشتصد برگزیده این مسابقه از طرف رایتل جوایزی اهدا شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا