استقلال خریدار ندارد!

در خصوص مشخص شدن نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها گفت: نتیجه نهایی این مزایده تا ظهر امروز مشخص شده و در ساعت ۱۴ به رسانه‌ها اعلام می‌شود. وی با بیان اینکه بررسی‌ها برای تایید اهلیت متقاضیان همچنان ادامه دارد، افزود: در مورد باشگاه پرسپولیس می‌توان گفت که این باشگاه به احتمال زیاد برنده دارد ولی …

در خصوص مشخص شدن نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها گفت: نتیجه نهایی این مزایده تا ظهر امروز مشخص شده و در ساعت ۱۴ به رسانه‌ها اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها برای تایید اهلیت متقاضیان همچنان ادامه دارد، افزود: در مورد باشگاه پرسپولیس می‌توان گفت که این باشگاه به احتمال زیاد برنده دارد ولی در مورد استقلال نمی توان با قطعیت صحبت کرد. لذا در مورد باشگاه پرسپولیس احتمال بیشتری وجود دارد که امروز برنده مزایده اعلام شود ولی باشگاه استقلال ممکن است برنده نداشته باشد، لذا باید تا ظهر امروز و اعلام نتیجه نهایی صبر کرد.
در جریان مزایده چهارم سرخابی ها که روز سه شنبه گذشته برگزار شد شرکت‌های استیل آذین، بهنام پیشرو و نیوان ابتکار برای پرسپولیس و شرکت سرمایه‌گذاری سمند برای استقلال پیشنهادات خرید خود را ارائه دادند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا