ریزش لوله فاضلاب روی سقف پارکینگ سیتی سنتر اصفهان

مسعود عنایت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ریزش سقف پارکینگ مجتمع سیتی سنتر اصفهان گفت: این حادثه بر اثر ریزش لوله‌های فاضلابی که در سقف پارکینگ این فروشگاه نصب شده بود اتفاق افتاده است. وی زمان ریزش سقف پارکینگ سیتی سنتر اصفهان را حدود ساعت ۱۶ اعلام کرد و بیان داشت: …

مسعود عنایت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ریزش سقف پارکینگ مجتمع سیتی سنتر اصفهان گفت: این حادثه بر اثر ریزش لوله‌های فاضلابی که در سقف پارکینگ این فروشگاه نصب شده بود اتفاق افتاده است.

وی زمان ریزش سقف پارکینگ سیتی سنتر اصفهان را حدود ساعت ۱۶ اعلام کرد و بیان داشت: در این حادثه تعدادی از خودروهای پارک شده در پارکینگ آسیب دیده که به دنبال ریزش آوار بر روی این خودروها بنزین برخی از آنها نشت کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: تعدادی از شهروندان حاضر در پارکینگ این ساختمان به صورت سطحی مجروح شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای عملیات کف مالی در پارکینگ این فروشگاه افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد انفجار این عملیات انجام شده است.

عنایت زاده با بیان اینکه عملیات امداد رسانی در محل حادثه همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: نیروهای امدادی از ۵ ایستگاه آتش نشانی اصفهان برای اجرای عملیات امداد رسانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا