احساسات تبریزی ها جریحه دار شد!

احساسات تبریزی ها جریحه دار شد بهرحال فوتبال همین است و همین حساسیت ها باعث زیبایی فوتبال می شود، البته اتفاقات پایانی بازی این دو تیم اتفاقات نادری بود که شاید دیگر نمونه آن را نبینیم. اتفاقات ناخوشایندی که باعث جریحه دار شدن احساسات تبریزی ها شد. تبریزی ها می خواستند یک بازی جوانمردانه و …

احساسات تبریزی ها جریحه دار شد
بهرحال فوتبال همین است و همین حساسیت ها باعث زیبایی فوتبال می شود، البته اتفاقات پایانی بازی این دو تیم اتفاقات نادری بود که شاید دیگر نمونه آن را نبینیم. اتفاقات ناخوشایندی که باعث جریحه دار شدن احساسات تبریزی ها شد. تبریزی ها می خواستند یک بازی جوانمردانه و پاک ببینند و از آن لذت ببرند و اتفاقا برای شیرین تر کردن قهرمانی تراکتورسازان، صدهزار نفر به ورزشگاه آمدند، اما متاسفانه دیدیم که آن گونه شد.

 

قبلا هم شرایط مشابه ای پیش آمده بود
طبعا شرایط مختلفی که می توانست در این بازی باعث به وجود آمدن اینچنین قضایایی بشود مورد بررسی قرار نگرفته بود، چرا که اگر تمام جوانب برگزاری این بازی مورد بررسی قرار می گرفت هرگز این اتفاقات به وجود نمی آمد. یکبار دیگر هم در بازی ما در مقابل استقلال، در سالی که آقای قلعه نویی مربی ما بود اتفاقاتی در بازی افتاد که باعث عصبانیت طرفداران تراکتورسازی شده بود، یادم می آید که آن بازی را آقای ترکی قضاوت می کرد، هرچه بود با تساوی در آن بازی ما قهرمانی را از دست دادیم اما سعی کردیم با مدیریتی که انجام می دهیم مانع از ایجاد واکنش های احتمالی تماشاگران این تیم شویم.

 

گاهی اتفاقی می افتد که نمی شود جمع کرد
در این بازی معتقدم به صورت آنی اتفاقاتی افتاد که کسی نتوانست آن را جمع کند، نکته دیگر اینکه، بحث مدیریت ورزشگاه، یک مسئله چند مدریریتی است، هیات فوتبال، وزارت ورزش، مسئولین امنیتی، سازمان لیگ، هواداران و سازماندهی آنها و … افراد و مسئولین و ارگان هایی هستند که می خواهند ورزشگاه را برای انجام یک بازی مهم آماده کنند، اما وقتی یک اتفاق غیرمترقبه ای اینگونه به وجود می آید که هیچ کسی نمی تواند آن را مدیریت کند .

 

امیدوارم نتیجه بررسی ها اعلام شود
متاسفانه گاهی وقت ها و بعد از اتفاقی، حرف هایی می شنویم که ممکن باعث آزارمان شود، در حال حاضر هم با توجه به اتفاقاتی که پیش آمد، هرروز پرونده ای از تبعات این جریان رو می شنویم که امیدوارم نتیجه تحقیقات بیان شود و خیال همه تبریزی ها راحت شود. امیدوارم هرچه سریعتر نتایج در این مورد اعلام شود تا شایعات مختلف بیشتر از این جو فوتبال ما را خراب نکند.

 

فغانی بازی را مدیریت نکرد
همه ما بالاخره یک روزی اشتباه می کنیم، آقای فغانی هم به عنوان داور بازی می توانست اشتباه کند اما ایشان به عنوان بهترین داور حال حاضر ایران و کسی که فینال جام ملت های آسیا را سوت زده است چطور دو اشتباه فاحش در دیداری به این حساسیت انجام می دهد. می توان گفت ایشان اصلا این بازی را مدیریت نکرد و سوت هایش به ضرر میزبان این بازی بود، دو اشتباه تاثیرگذار و سونوشت ساز در چنین دیداری، اتفاقی ساده ای نیست و به راحتی نمی توان از کنارش گذشت.

 

تراکتورسازی نباید مساوی می کرد
البته این ایراد هم به تیم تراکتورسازی وارد است که چطور در چنین بازی مهمی، نمی تواند از برتری خود محافظت کند و بازی به تساوی کشیده می شود، بنده در حوزه فنی صاحب نظر نیستم اما فکر می کنم نباید تیمی در این شرایط به راحتی بازی برده را مساوی کند.

 

خواست مردم آذربایجان بود که این جریان به نتیجه برسد
اتفاقات این ماجرا را سیاسیون مدیریت نکردند بلکه خواست مردم تبریز و آذربایجانی ها بود که این جریان به نتیجه برسد، مردم آذربایجان خواستند که رئیس جمهور آمد و برای حل این موضوعات پیش قدم شد و ما هم از مسئولین محترم خواستیم این جریان را پیگیری کنند و آن را به نتیجه برسانند.

 

رئیس جمهور به این تیم کمک ۵ میلیاردی کند تا خسارت ها جبران شود
برای مردم تبریز این مهم نبود که جام به تبریز نیامد، مهم این بود که این اتفاقات افتاد و احساسات آنها جریحه دار شد، حالا از بعضی از مسئولین هم صحبت هایی می شنویم که کاملا مشخص است برای مشمول زمان کردن این قضایا عنوان می شود و هیچ چیز دیگری در پی ندارد.

 

زمانی که آقای رئیس جمهور به تبریز آمدند به آقای استاندار گفتم که به ایشان بگوید برای جبران عملی این موضوع از طرف رئیس جمهور به تیم برای یارگیری سال آینده علاوه بر بودجه سالیانه آن، کمک ۵ میلیاردی شود تا جبران خسارات تراکتورسازی نیز بشود. حالا بنده نمی دانم که استاندار این درخواست را مطرح کردند یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا