کثیف ترین اتفاقات در فوتبالمان در حال رخ دادن است

خداداد عزیزی در رابطه با برتری شهرداری تبریز در پلی آف لیگ دسته اول مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: از روزی که من به تبریز آمدم، در جلسه ای که با دبیری و معصومی داشتم، قول دادم که این تیم را با توجه به شرایط نامساعدی که داشت، در لیگ یک نگه دارم. با اینکه …

خداداد عزیزی در رابطه با برتری شهرداری تبریز در پلی آف لیگ دسته اول مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: از روزی که من به تبریز آمدم، در جلسه ای که با دبیری و معصومی داشتم، قول دادم که این تیم را با توجه به شرایط نامساعدی که داشت، در لیگ یک نگه دارم. با اینکه تیم را خودم نبسته بودم، شرایط سختی داشتیم اما به هر حال کار به اینجا رسید که در پلی آف توانستیم پیروز شویم و این ماجرا ختم به خیر شد.

وی ادامه داد: البته استقلال اهواز هم حیف شد. من چند سال در آنجا بودم و واقعا از سقوطشان ناراحت شدم. نمی دانم بر چه اساسی این قانون ۲۰ تیمی را درآوردند و به چه شکلی می خواهند آنرا اجرا کنند. در حالی که امسال ۱۲ تیم در یک گروه بودند، اتکای گلستان در همان هفته دهم کنار کشید، حالا نمی دانم چطور ۳۸ هفته مسابقه را با توجه به بضاعت کم تیمهای لیگ یکی برگزار کنند. به هر حال استقلال اهواز سقوط کرد و من هم به دوستانی که آنجا داشتم، گفتم که از من ناراحت نباشند چون فوتبال حرفه ای است.

سرمربی شهرداری تبریز در خصوص شایعه ای بیرون کشیدن تیمش در دیدار مقابل استقلال اهواز تصریح کرد: برخی از دوستان رسانه ای هنوز از انتقادات من نسبت به کی روش کینه های خود را بروز می دهند و واقعا ابراز تاسف می کنم. من اصلا من تیم را بیرون نکشیدم. مگر عهد دقیانوس است که از این کارها کنم؟ فقط یک صحنه در نیمه اول تماشاگر تیم حریف به وسط زمین آمد و بازیکن ما را با مشت زد که من اعتراض کردم و گفتم بازیکنانم امنیت ندارند.

وی درباره اتمام بازیهای لیگ برتر با حواشی فراوان گفت: لیگ برتر امسال اصلا قشنگ تمام نشد. من خودم همان روز در تبریز بودم و صحنه هایی دیدم که اصلا خوب نبود. تیمها ۳۰ هفته زحمت کشیده بودند و این شکل به پایان رسیدن بازیها درست نبود. فوتبال ما ناپاک ترین و کثیف ترین اتفاقات را به خودش می بیند. متاسفانه از زیرمیزی و رشوه بگیر تا سایر ناپاکی ها که در این فوتبال دیده می شود.

عزیزی همچنین اضافه کرد: هفته آخر لیگ با دل ۱۰۰ هزار هوادار تبریزی بازی شد. آدم هایی که واقعا عاشق تراکتورسازی هستند و من از زمانی که به تبریز آمدم، متوجه این موضوع شدم. اگر تراکتورسازی امسال نایب قهرمان شد، ۵۰ درصدش را مدیون این هواداران است. با توجه به اتفاقات هفته پایانی برای این فوتبال احساس تاسف می کنم.

وی درباره زیر سوال بردن قهرمانی سپاهان عنوان کرد: اینکه بگوییم قهرمانی حق سپاهان نبوده، بی انصافی است چون این تیم هم پا به پای ۲ تیم دیگر آمده و منتظر شده که گاف بدهند. انگشت اتهام نباید سمت سپاهان بروند و باید تبریزی ها به فکر جای دیگر باشند که این قهرمانی را از آنها گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اعلام لیست جدید تیم ملی گفت: لیست تیم ملی را اصلا ندیده ام اما بارها گفته ام که این لیست سلیقه ای است و نمی توان انتقادی به آن وارد کرد. البته از امیدوارم از این سورپرایزهایی که کی روش می گفت، در میان این بازیکنان ببینیم.

وی در خصوص برنامه اش برای فصل آینده افزود: فعلا در حال استراحت هستم و فکر نمی کنم در شهرداری تبریز به کارم ادامه بدهم.

عزیزی در پایان با رد شایعه متوقف شدن بازیهای تیم منتخب ۹۸ خاطرنشان کرد: اینها همه شایعه است و نمی دانم هدفشان از مطرح کردنش چیست. ۸ خردادماه در گرگان و ۲۲ خرداد در تبریز بازی خواهیم داشت.

دکمه بازگشت به بالا