شیوه جدید خدمات پس از فروش محصولات ایسوس

به گزارش خبرنگار موبنا، کاربران می توانند با مراجعه به پشتیبانی سایت پارسی، سریال دستگاه خود را وارد و از وضعیت گارانتی دستگاه‌هایی که به سرویس سنتر تحویل داده‌اند مطلع شوند. خدمات پس از فروش یا به‌اصطلاح عامیانه “گارانتی“ یکی از موضوعات بسیار مهم درعین‌حال چالش‌برانگیز برای برندهای معتبر است. به‌طوری‌که بسیار از برندهای مطرح …

به گزارش خبرنگار موبنا، کاربران می توانند با مراجعه به پشتیبانی سایت پارسی، سریال دستگاه خود را وارد و از وضعیت گارانتی دستگاه‌هایی که به سرویس سنتر تحویل داده‌اند مطلع شوند.
خدمات پس از فروش یا به‌اصطلاح عامیانه “گارانتی“ یکی از موضوعات بسیار مهم درعین‌حال چالش‌برانگیز برای برندهای معتبر است. به‌طوری‌که بسیار از برندهای مطرح به علت خدمات پس از فروش نامطلوب با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند .به همین منظور روزبه‌روز برندهای معتبر به دنبال راه‌کارهای جدید موثر برای کاهش زمان سرویس‌دهی و بالطبع افزایش رضایت مشتری می‌باشند.
ایسوس نیز به‌عنوان یکی از برندهای معتبر درزمینه تولید و عرضه محصولات کامپیوتری همواره خود را متعهد به مشتریان می‌داند و این مهم باعرضه محصولات بسیار باکیفیت و همچنین به‌کارگیری نوآوری‌های ویژه به تحقق‌یافته است.
اما این برند نیز در زمینه خدمات پس از فروش، همواره به دنبال بهبود در این بخش است و روزبه‌روز تلاش می‌ کند تا ضعف‌های این بخش را پوشش دهد.
بدین منظور ایسوس گارانتی یکپارچه در ایران را راه‌اندازی کرده است.
خدمات منحصربه‌فردی که به خریدار این امکان را می‌دهد تا فارغ از شرکت رسمی که این دستگاه را گارانتی نموده بتواند به یکی از مراکز خدمات رسمی ایسوس در ایران مراجعه کند..
به‌تازگی ایسوس برای مشتریان پارسی‌زبان خود ،وب‌سایت رسمی به آدرس http://www.asus.com/middleeast-fa/ راه اندازه کرده که کاربران می‌توانند با جدیدترین محصولات و اخبار این شرکت به زبان شیوای فارسی آشنا شوند.
اما یکی از بخش‌های منحصربه‌فرد این وب‌سایت امکان بررسی آخرین وضعیت دستگاه خراب که تحویل مراکز خدمات رسمی این شرکت در ایران شده است، می باشد.
بدین ترتیب کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت که پیش‌تر بدان اشاره شد، بدون واسطه و به‌راحتی از وضعیت دستگاه خود باخبر شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا