کاهش درآمد مخابرات آذربایجان غربی با هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت

به گزارش موبنا، بهمن اسمعیل‌‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: با هم‌کدسازی تلفن ثابت بین شهری میزان درآمد مخابرات آذربایجان غربی هشت درصد کاهش یافته است. وی با بیان اینکه هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت بین شهری آذربایجان غربی از تیرماه سال گذشته در آذربایجان …

به گزارش موبنا، بهمن اسمعیل‌‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: با هم‌کدسازی تلفن ثابت بین شهری میزان درآمد مخابرات آذربایجان غربی هشت درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت بین شهری آذربایجان غربی از تیرماه سال گذشته در آذربایجان غربی اجرا می‌شود، تصریح کرد: کاهش درآمد بر اثر این موضوع آسیب جدی به شرکت مخابرات وارد کرده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی افزود: استفاده بیشتر از تلفن همراه نیز سبب پایین آمدن میزان درآمد تلفن ثابت شده است، در حالیکه مخابرات آذربایجان غربی در این حوزه دارای پرسنل قابل توجهی است.
اسمعیل‌زاده با اشاره به تعداد پرت اینترنت پرسرعت واگذاری شده در استان، افزود: ۲۰۰ هزار مشتری پرت اینترنت پرسرعت در استان واگذار شده است که از این تعداد، ۱۳۰ هزار مشتری مستقیما از شرکت مخابرات آذربایجان غربی خدمات دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه تعداد مشتریان در این زمینه ثابت نیست، خاطرنشان کرد: عمدتا مشتریان اینترنت پرسرعت استان فصلی هستند، ولی در این راستا شاهد رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته هستیم.
اسمعیل‌زاده با اشاره به تلفن ثابت در حال استفاده گفت: هم‌اکنون ۴۰ هزار تلفن ثابت در آذربایجان غربی در دست بهره‌برداری توسط مشتریان است.
مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی با اشاره به میزان فیبرنوری موجود در استان، اظهار داشت: ۸ هزار کیلومتر فیبرنوری در آذربایجان غربی وجود دارد.
اسمعیل‌زاده با اعلام اینکه آماده همکاری با سرمایه‌‌گذاران در راستای توسعه دولت الکترونیک هستیم، ادامه داد: در مرحله نخست باید در کنار ایجاد زیرساخت‌ها در این زمینه فرهنگسازی‌های لازم انجام گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی ادامه داد: قطعا با توجه به کوهستانی بودن آذربایجان غربی و گستردگی استان، یک هزار و ۲۰۰ سایت جی‌.ام‌. اس داریم که این امر سبب شده در زمینه همراه اول در مقایسه با سایر استان‌ها مشکل کمتری داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا