بهره‌مندی ۲۲ درصد از مشترکان گلپایگانی از سرویس ADSL مخابرات

مهدی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گلپایگان اظهار کرد: با راه‌اندازی مترواترنت شبکه دیتا مشکلات کندی سرعت اینترنت در شهرستان گلپایگان برطرف شد. وی با بیان اینکه با این اقدام ظرفیت شبکه مترواترنت ۱۰۰Mb/s به Gb/s1 ارتقا یافت، تصریح کرد: با توجه به ارتقای این شبکه تمام سرویس‌های دیتا امکان بهره‌برداری از سرویس‌های …

مهدی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گلپایگان اظهار کرد: با راه‌اندازی مترواترنت شبکه دیتا مشکلات کندی سرعت اینترنت در شهرستان گلپایگان برطرف شد.
وی با بیان اینکه با این اقدام ظرفیت شبکه مترواترنت ۱۰۰Mb/s به Gb/s1 ارتقا یافت، تصریح کرد: با توجه به ارتقای این شبکه تمام سرویس‌های دیتا امکان بهره‌برداری از سرویس‌های جدید را دارند.
رئیس اداره مخابرات گلپایگان افزود: با نصب و راه‌اندازی یک‌هزار و ۳۶۰ پورت تجهیزات ADSL در مراکز سرآور، ورزنه، سعیدآباد و شهید سیفی مجموع پورت‌های منصوبه در مراکز شهرستان به ۱۲ هزار پورت رسید و حدود ۹ هزار مشترک از خدمات ADSL استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۲.۵ درصد از مشترکان شهرستان گلپایگان از سرویس ADSL شرکت مخابرات استفاده می‌کنند که با احتساب پورت‌های مشغول به کار شرکت‌های PAP این آمار به ۲۶ درصد می‌رسد.
یوسفی خاطر نشان کرد: در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و تمام روستاهای شهرستان گلپایگان به جز مراکز دُر و تیکن امکان واگذاری به روز سرویس اینترنت پر سرعت وجود دارد.
وی افزود: در روستاهای سعیدآباد و روستاهای کنار رودخانه امکان واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت از طریق WiFi وجود دارد.
رئیس اداره مخابرات گلپایگان با اشاره به اینکه مقدمات راه‌اندازی سرویس G3 فراهم شده است، تاکید کرد: پس از راه‌اندازی ‌سرویس G3 در خردادماه سرویس ۴G در تعدادی از سایت‌های شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
وی همچنین به ایجاد شبکه مخابراتی در مسکن مهر اشاره کرد و ادامه داد: پروژه ایجاد شبکه مخابراتی در مسکن مهر گلپایگان در حال پایان است و به زودی واگذاری تلفن به متقاضیان این محدوده آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ۳g تو سرم بخوره.
    اینترنت محله ی مارا درست کنند(کوچه آمسیح گلپایگان) که یه سایت معمولی را باز نمیکنه.
    فقط داریم ماهی ۳۰-۴۰ تومن پول میدیم

دکمه بازگشت به بالا