مایلی کهن: درود به شرف تیموریان!

محمد مایلی کهن در حاشیه نشست دانش افزایی مربیان اظهار داشت: خدا را شکر همایش خوبی است و مربیان زیادی آمدند تا از این همایش استفاده کنند اما فکر می کنم همه حضور دارند اما آن کسی که باید حضور داشته باشد، ندارد.برگزاری این کلاس‌ها برای من بی‌دانش مفید است هرچند یکی دو ساعت از …

محمد مایلی کهن در حاشیه نشست دانش افزایی مربیان اظهار داشت: خدا را شکر همایش خوبی است و مربیان زیادی آمدند تا از این همایش استفاده کنند اما فکر می کنم همه حضور دارند اما آن کسی که باید حضور داشته باشد، ندارد.برگزاری این کلاس‌ها برای من بی‌دانش مفید است هرچند یکی دو ساعت از شروع این کلاس‌ها می‌گذرد اما ارزش خودش را دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

وی ادامه داد: شما در این مملکت درباره همه چیز می توانید صحبت کنید اما درباره کی روش خط قرمز وجود دارد. نه تنها ایشان اینجا حضور ندارند، بلکه بازیهای لیگ را هم نرفتند، ببینند. لااقل ایشان تشریف می بردند یکی از بازیهای لیگ می دیدند. در اینجا شما راجع به مسئولین مملکت می توانید صحبت کنید اما ایشان بالاتر از خط قرمز هست. وزیر درباره اش در آن جلسه حرف زد اما دیدید که چه هجمه ای ایجاد شد، با اینکه چیز خاصی هم نگفت.

مدیرفنی تیم فوتبال امید درباره اینکه یکی از دوستان قدیمی اش درباره او و کسانی که در جلسه با وزیر بودند، صحبت کرده، عنوان کرد: خودتان می گویید که از دوستان قبلی من. خیلی ها دوست دارند جای کس دیگری باشند اما ما واقعیت ها را می گوییم. سمیناری به این مهمی اینجا انجام می شود اما یکسری از دوستان نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که خاکپور در این جلسه حضور دارد یا خیر، گفت: نمی دانم خاکپور هست یا نه اما جا دارد یک نکته را درباره تیم امید بگویم. اکثر بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند و به نظر می رسد ما بازیکنی برای برگزاری اردوی تیم امید نداشته باشیم.

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که کادرفنی تیم امید تمام بازیهای لیگ را تماشا کرده، افزود: بگویید کدام را نگاه نکردند. من خودم شخصا همه بازیها را دیدم و اگر هم نتوانم ببینم از مربیان زحمت کش لیگ سوال می کنم که کدام بازیکنان عملکرد بهتری داشتند.

وی درباره صدور حکمش از سوی کاشانی تصریح کرد: ما که قراردادی نداشتیم اما حکم مرا را کاشانی لطف کرد و صادر کرد. حالا بحث من اینجاست با توجه به اینکه اکثر بازیکنان ما را به تیم بزرگسالان دعوت کرده اند، ما با ۱۰، ۱۵ بازیکن باید چه کار کنیم. یادتان هست که بر سر ۲ بازیکن در مسابقات قبلی چه جنجالی به پا شد. با این حال آن ۲ بازیکن کارایی لازم را هم نداشتند. جهانبخش و آزمون ما یکشنبه بازی داشتیم و شنبه شب به ما رسیدند.

مایلی کهن درباره اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر و جنجال های تبریز اذعان داشت: وقتی فوتبال در سایر نقاط دنیا را می بینیم، به نظرمان اصلا ناب نیست چون از آن زجر می کشیم! آنجا تماشاگر به خودش اجازه نمی دهد که با داور، مربی و حتی تماشاگران تیم حریف کاری داشته باشد. آنجا بازیکنان در پایان دیدار با هم خوش و بش می کنند. ما هر بازی برگزار می کنیم، انگار جنگ جهانی سوم رخ داده است. اینجا به داور، مربی و بازیکن اهانت می کنند و تماشاگران هم با هم درگیر می شوند.

وی ادامه داد: شما نگاه کنید که برزیل می آید ۷ گل در خانه خودش از آلمان می خورد اما برزیلی و آلمانی کنار هم نشسته اند. البته همانطور که گفتم آنها اشتباه می کنند و ما راه درست را می رویم! فقط در این قضیه داوران خیلی مظلوم واقع می شوند. همانطور که من بازیکن و مربی زحمت می کشم آنها بیشتر زحمت می کشند. فشارهای زیاد خیلی اوقات نمی گذارند داوران قضاوت کنند اما فغانی واقعا قضاوت می کند.

مایلی کهن در پایان گفت: تیموریان یکی از بازیکنان خوب ماست و نخواست گناه را گردن داور بیاندازد. قطعا اتفاقی افتاده بود که داور را مجاب کرده بود به او کارت بدهد. تیموریان سالهای گذشته نیز از این شیطنت ها می کرد اما چشم پوشی می شد. بازهم درود به شرفش که ایرادی به داوری نگرفته است. اگر من اشتباه کردم و شما را قربانی می کنند، پس من باید عین یک مرد جلو بیایم و نگذارند اعدام شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا