بهروان پرده از رازهای تبریز برداشت

به گزارش افکارنیوز، بهروان درباره اتفاقات این دیدار که منجر به از دست دادن جام توسط تراکتوری‌ها شد صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید. وی درباره اتفاقات هفته آخر لیگ گفت: در برپایی و اجرای این لیگ خیلی‌ها زحمت کشیدند. برنامه‌ریزی زیادی از سوی مدیران، تیم‌ها و بازیکنان انجام شد و خیلی‌ها مخصوصا فدراسیون فوتبال …

به گزارش افکارنیوز، بهروان درباره اتفاقات این دیدار که منجر به از دست دادن جام توسط تراکتوری‌ها شد صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

وی درباره اتفاقات هفته آخر لیگ گفت: در برپایی و اجرای این لیگ خیلی‌ها زحمت کشیدند. برنامه‌ریزی زیادی از سوی مدیران، تیم‌ها و بازیکنان انجام شد و خیلی‌ها مخصوصا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زحمت کشیدند. ما بعنوان سازمان لیگ برتر برنامه‌ یکساله را ترتیب دادیم و اکنون منتظر برگزاری فینال جام حذفی هستیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ تیم امید و بزرگسالان را لحاظ کردیم و بازی‌ها خیلی خوب برگزار شد. تا پایان بازی‌ها هم مشکلی نداشتیم و تنها در دو بازی تراکتورسازی – نفت تهران و پرسپولیس – استقلال مشکلاتی پیش آمد که باعث ناراحتی همه ما شد. این اتفاقات قشنگ نبود و باید تلاش کنیم که تحمل باخت را داشته باشیم و زیبایی فوتبال به همین است. سازمان لیگ نهایت تلاش خود را کرد و نیروهای قوی خود را برای نظارت در این بازی‌ها حاضر کرد.

بهروان در ادامه افزود: ما تدارکات دو جشن را هم با توجه به اینکه در تبریز و اصفهان تیم‌ها شانس قهرمانی داشتند انجام دادیم و استیج مربوط به مراسم پایانی را آماده کردیم. مقامات به این دو ورزشگاه رفتند و استقبال تماشاچیان در تبریز فوق‌العاده بود و رفتار خوبی هم داشتند. بر اساس برنامه همه چیز به خوبی پیش می‌رفت اما از لحظه‌ای که تیموریان اخراج شد و تراکتور که جلو بود بازی را سه بر سه دید.

نایب رییس سازمان لیگ برتر در ادامه درباره اتفاقات پایانی بازی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: والله ما هم متوجه نشدیم چه اتفاقاتی افتاد. از خود نیمکت تراکتور این اتفاقات شروع شد و یک لحظه دیدیم روی نیمکت شادی کردند در صورتی که ما کاملا در جریان بازی و نتیجه سپاهان و سایپا بودیم. اطلاعات‌مان از فولادشهر دقیق بود و می‌دانستیم با توجه به نتیجه به دست آمده تراکتورسازی قهرمان نیست.

در حالی که اعلام شده بود گوشی‌های همراه در دقایق پایانی دچار اختلال شده بود و این مساله باعث اشتباه کادرفنی تراکتورسازی از نتیجه پایانی دیدار اصفهان شده، بهروان نظر دیگری دارد: آنتن گوشی‌ها دچار اختلال می‌شد اما ما کاملا در جریان نتیجه بودیم و مشکلی وجود نداشت. اما گفته می‌شد گوشی‌های آذربایجان قطع است و از همان ابتدای بازی هم این را به ما گفتند اما خط ما با توجه به اینکه ۰۹۱۲ بود مشکلی نداشت. تلفن ما مکالمات را ضبط می‌کند و تمام اطلاعات تماس موجود است و تا لحظه آخر از جریان بازی سپاهان و سایپا اطلاع داشتیم.

وی در ادامه افزود: خستگی به تن ما ماند چون در این مدت خیلی زحمت کشیده بودیم که بدون اتفاقی این دیدار به پایان برسد. اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد. اصلا نمی‌دانم چه کسی به این‌ها این اطلاع را داده واقعا متعجب هستم.

بهروان در واکنش به این سوال که علیرضا منصوریان مدعی شده بود یکی از ناظران فدراسیون فوتبال این اطلاعات نادرست را در اختیار نیمکت تراکتور قرار داده، گفت: اصلا اینطور نبود. ناظر بازی آقای شمس بودند و بنده در کنار ایشان حضور داشتم. باید کمی انصاف داشته باشند. سازمان لیگ کارش را به درستی انجام داده و اینگونه می‌خواهند عملکردشان را تخطئه کنند. نمی‌گوییم کار ما در این فصل عالی بوده اما تمام تلاش‌مان را کردیم و آقای شمس هم نقشی در این اتفاقات نداشتند. باید دید چه کسی این خبر را به نیمکت این تیم داده است.

بهروان درباره اینکه گفته می‌شود پسر تونی اولیویرا این خبر را به نیمکت داده است گفت: من هم شنیده‌ام. یکی از کسانی که همراه ما بود گفت پسر تونی که در این بازی در جمع تماشاگران بود اشاره‌ای به تونی داشت و من هم این مساله را شنیدم. من دقیق نمی‌دانم اما یک سوال دارم. بلندگوی ورزشگاه بلافاصله بعد از بازی گفت: مردم شریف، تماشاگران عزیز، لطفا از زمین بیرون بروید تا آماده برپایی جشن قهرمانی شویم. خب این را بلندگو گفت و آن هم یک چیز رسمی است! نمی‌دانم چه بگویم و این اتفاقات خیلی قشنگ نبود. اینکه صدمه برسانند به استادیوم و چند نفر آسیب دیدند. خود من هم درکنار داوران تا ساعت یک شب در استادیوم بودیم.

بهروان درباره اتفاقات پایانی دیدار دربی و درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر گفت: باید جنبه باخت را بالا ببریم. یک روزهایی هست که شانس یار نیست اما آنچه که مهم است این است که در ۹۰ دقیقه همه چیز را در زمین انجام دهیم و بعد از پایان بازی این اتفاقات قشنگ نیست.

وی درباره تنبیهات احتمالی برای متخلفان دربی گفت: پرونده آنها به کمیته انضباطی می‌رود و تصمیم لازم درباره آنها گرفته خواهد شد.

بهروان در پایان قهرمانی سپاهان را به این تیم تبریک گفت: وقتی تیمی به قهرمانی می‌رسد مربوط به یک بازی نیست و تلاش آن تیم در طول یک فصل به نتیجه رسیده است. در قهرمانی یک تیم تمام ارکان آنها موثر هستند و از کادرفنی تا بازیکنان و مدیریت در آن نقش دارند و به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا