برزیل بستر داغ تروژان های بانکی

به گزارش خبرنگار موبنا، نتایج تحقیقات منتشر شده حاکی از آن است که هکرهای سایبری از یک برنامه اجرایی برای پخش این تروژان استفاده می کنند که دارای جزئیات بسیار پیچیده ای است . طبق تحقیقات شرکت ESET این برنامه ها بانک های برزیل را نشانه رفته اند و روز به روز به تعداد آنها …

به گزارش خبرنگار موبنا، نتایج تحقیقات منتشر شده حاکی از آن است که هکرهای سایبری از یک برنامه اجرایی برای پخش این تروژان استفاده می کنند که دارای جزئیات بسیار پیچیده ای است .
طبق تحقیقات شرکت ESET این برنامه ها بانک های برزیل را نشانه رفته اند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود.
همانطور که پیشتر در گزارش های منتشر شده از سوی پرشیاسیس خاورمیانه نیز به پیش بینی گسترش حملات به بانک ها و تراکنش های مالی در سال جدید اشاره شده بود، این پیش بینی ها به واقعیت تبدیل شده و حساب بانکی کاربران برزیلی بیشتر از دیگر ملیت ها مورد سرقت قرار گرفته است.
کارشناسان فعلا به کابران توصیه می کنند تا از تاکتیکهای مهندسی متفاوتی استفاده کنند و کامپیوترها و موبایل های خود را با بسته های امنیتی جدید به روز نگه دارند.
تاکید بر به روز نگه داشتن نرم افزارهای امنیتی به این خاطر است که این تروژان ها به صورت داعم چهره و الگریتم خود را تغییر میدهند و سیستم های امنیتی را گول میزنند.
گفتنی است کارشناسان حوزه امنیت بر این باورند که تروژان های بانکی ساکن نخواهند ماند و در بازهای زمانی مختلف از کوچکترین حفره برای نفوذ به سیستم های بانکی و اطلاعاتی دیگر کشورها استفاده خواهند کرد. حال کسی نمیداند بعد از برزیل، سیل تروژان ها کدام کشور را فراخواهد گرفت.
به گزارش موبنا، نرم افزارهای امنیتی و ضدویروس ESET ترکیبی از مدیریت قدرتمند ، کاربری آسان و عملکرد موثر در تشخیص و پیشگیری از آلودگی ها را به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در جهان ارائه می دهند.
مهم ترین ویژگی این نرم افزارامنیتی علاوه بر دقت بالا در پیشگیری ، تشخیص و نابودی تهدیدها، سرعت بالای آن است که باعث محبوبیت این نرم افزار میان کاربران شده است.
دلیلی که اغلب کاربران برای عدم استفاده از آنتی ویروس ها دارند، کند شدن پردازش سیستم های کامپیوتری هنگام استفاده از یک نرم افزار امنیتی است.
ESET با برطرف کردن این معذل توانسته است نگرانی کاربران از کاهش سرعت کامپیوترشان را برطرف سازد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا