مجمع شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوين برگزار شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مجتبي شيرواني معاون سرمايه‌گذاري و امور شرکت‌هاي اين بانک در مجمع عمومي عادي سالانه اين شرکت گفت: شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين از جمله منظم‌ترين شرکت‌هاي تحت پوشش بانک است که خدمات با کيفيتي به مشتريان ارايه مي‌کند. وي تاکيد کرد، عملکرد مطلوب …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مجتبي شيرواني معاون سرمايه‌گذاري و امور شرکت‌هاي اين بانک در مجمع عمومي عادي سالانه اين شرکت گفت: شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين از جمله منظم‌ترين شرکت‌هاي تحت پوشش بانک است که خدمات با کيفيتي به مشتريان ارايه مي‌کند.
وي تاکيد کرد، عملکرد مطلوب شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين الگوي مناسبي براي ساير شرکت‌هاي گروه اقتصادنوين به شمار مي‌رود.
ابراهيم جليليان مديرعامل شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين نيز در مجمع عمومي عادي سالانه اين شرکت در گزارشي آخرين وضعيت اين شرکت را تشريح کرد.
وي گفت: با توجه به حيطه فعاليت شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين که بيشتر بخش‌هاي امکان‌سنجي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري، بررسي توجيه فني و اقتصادي مالي و حقوقي طرح‌ها، ارزيابي وثايق و ساير ابزارهاي تضمين و اعتبارسنجي مشتريان بانک اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي و ضامنين آنها و … را شامل مي‌شود، در سال گذشته تلاش شد که اين خدمات در دسترس ساير بانک‌ها نيز قرار گيرد که با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه ميان بانک‌هاي اقتصادنوين، سينا و گردشگري برخي از خدمات شرکت در اجراي آن نيز ارايه گرديد.
وي بانک اقتصادنوين را پيشتاز در حوزه اعتبارسنجي توصيف کرد و گفت: شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين از سال ۱۳۸۵ توسط اين بانک تاسيس شد و امروز شاهديم که موضوع اعتبارسنجي در بانک اقتصادنوين نهادينه شده و ساير بانک‌ها نيز شروع به تاسيس واحدهاي مشابه مي‌نمايند.
ايجاد دفاتر ناحيه‌اي شرکت در سطح سرپرستي‌هاي مناطق بانک اقتصادنوين با استقرار کارشناسان در استخدام شرکت براي تسريع در انجام ماموريت‌هاي محوله از ديگر اقدامات شرکت طي سال ۹۳ بوده است.
مديرعامل شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين در ادامه ارزيابي املاک و مستغلات، اعتبارسنجي اشخاص حقيقي و حقوقي، برآورد اعتبار ضامن، تهيه طرح توجيهي سرمايه‌گذاري، نظارت بر طرح‌ها و زير کليد گرفتن کالا را از جمله وظايف اين شرکت ذکر کرد و گفت: کارشناسان شرکت در سال گذشته بيش از ۱۶هزار گزارش در اين بخش‌ها تهيه کردند.
مديرعامل شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين در ادامه به اهميت نقش نيروي انساني مجرب اين شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: اکثر کارکنان شرکت فارغ‌التحصيل مقاطع عالي تحصيلي در دانشگاه‌هاي معتبر کشور هستند که اين مهم زمينه ارايه خدمات مطلوب را فراهم کرده است.
در ادامه مجمع عمومي سالانه شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين ضمن تقدير و تشکر مجدد از زحمات هيئت مديره، مديرعامل و کليه کارکنان شرکت صورت‌هاي مالي بررسي و به تاييد سهامداران رسيد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا