تجمع کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات مقابل مجلس

به گزارش خبرنگار موبنا، صبح امروز جمعي از کارکنان بخش خصوصي شرکت مخابرات ايران و معلم هاي پيش دبستاني مقابل درب مجلس شوراي اسلامي تجمع کردند. گفته می شود تجمع بخش خصوصی شرکت مخابرات اعتراض به شرايط استخدامي خود مقابل درب مجلس شوراي اسلامي بوده است. همچنین علاوه بر این تجمیع، جمعي از مربيان پيش …

به گزارش خبرنگار موبنا، صبح امروز جمعي از کارکنان بخش خصوصي شرکت مخابرات ايران و معلم هاي پيش دبستاني مقابل درب مجلس شوراي اسلامي تجمع کردند.
گفته می شود تجمع بخش خصوصی شرکت مخابرات اعتراض به شرايط استخدامي خود مقابل درب مجلس شوراي اسلامي بوده است.
همچنین علاوه بر این تجمیع، جمعي از مربيان پيش دبستاني نیز در اعتراض به بي توجهي دولت به استخدام بدون برگزاري آزمون مقابل مجلس تجمع کردند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده آنها براین باورند که وضعیت استخدامی خود بدون برگزاری آزمون و با اولویت است  ولی دولت این موضوع را تنها منوط به برگزاری آزمون کرده است.
یکی از آنها در این باره می گوید: ما سال ها است که در آموزش و پرورش شاغل هستیم از این رو از دولت می خواهیم اجازه دهد ما با اولویت و بدون برگزاری آزمون استخدام شویم.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. ما در مخابرات گير كرده‌ايم. دولت ومجلس بايد به دادمان برسند…چون بعد از سالها كار الان نه شرايط استخداميهاي ديگر شامل ما مي‌شود
    و نه خود مخابرات فكري به حال ما مي‌كند!!
    و عملا بدون چاره در تقلاي حداقل حق وحقوق خود از مخابرات هستيم

دکمه بازگشت به بالا