نرخ جدید سود سپرده‌های پست بانک اعلام شد

به گزارش موبنا، براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بخشنامه بانک مرکزی، هیأت مدیره پست بانک ایران نرخ جدید سود علی‌الحساب انواع سپرده‌های این بانک را تصویب و به هریک از شعب و دفاترخدمات بانکی ابلاغ کرد. سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله ستاره دنباله دار ۲۰ درصد و بازخرید آن تا قبل از …

به گزارش موبنا، براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بخشنامه بانک مرکزی، هیأت مدیره پست بانک ایران نرخ جدید سود علی‌الحساب انواع سپرده‌های این بانک را تصویب و به هریک از شعب و دفاترخدمات بانکی ابلاغ کرد.
سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله ستاره دنباله دار ۲۰ درصد و بازخرید آن تا قبل از یک ماه بدون سود، از یک ماه تا شش ماه با نرخ ۱۹ درصد و از شش ماه تا قبل از یکسال با نرخ سود ۱۹.۵درصد و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب نیز ۵۰ میلیون ریال است.
همچنین سود علی‌الحساب سپرده ارمغان پست بانک با نرخ ۱۸ درصد و به صورت روز شمار و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ۲۰ میلیون ریال است که در صورت کاهش مبلغ سپرده به کمتر از ۲۰ میلیون ریال نرخ سپرده مذکور با نرخ ۱۰درصد و به صورت سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی محاسبه و پرداخت می‌شود.
همچنین سود علی‌الحساب سپرده کودک و نوجوان با نرخ ۱۵درصد و به‌صورت روزشمار است که حداقل مبلغ برای افتتاح حساب یک میلیون ریال و حداقل ماندگاری آن سه ماه است؛ البته براساس این طرح متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ماهیانه حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار ریال به حساب مذکور واریز کرده و درصورت رسیدن مانده حساب به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و رعایت شرایط ماندگاری آن طی یک ماه، از سود علی الحساب ۱۸ درصد بهره‌مند شده و درصورت رسیدن مانده حساب سپرده به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و ماندگاری آن طی یک ماه، سود علی‌الحساب ۲۰ درصد به آن پرداخت می‌شود.
سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی پست‌بانک نیز با نرخ ۱۰درصد و به صورت روزشمار است که حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و مشمول دریافت سود شدن ۵۰۰ هزار ریال است و در صورت کاهش مبلغ سپرده به کمتر از آن، سودی به حساب مذکور تعلق نمی‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا