رانش زمین دلیل قطع خطوط ارتباطی چند شهر کهگیلویه و بویراحمد

سیدبدالحسین افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ  به سئوالی مبنی بر دلیل قطع خطوط ارتباطی و اینترنی چند شهر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران و دهدشت اظهار کرد: متأسفانه قطع خطوط ارتباطی در چند شهر استان از جمله گچساران، باشت و دهدشت به دلیل آسیب رسیدن به فیبرنوری …

سیدبدالحسین افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ  به سئوالی مبنی بر دلیل قطع خطوط ارتباطی و اینترنی چند شهر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران و دهدشت اظهار کرد: متأسفانه قطع خطوط ارتباطی در چند شهر استان از جمله گچساران، باشت و دهدشت به دلیل آسیب رسیدن به فیبرنوری صورت گرفته است.

وی افزود: به علت رانش و نشست زمین در منطقه‌ای بعد از پلیس‌راه یاسوج در نزدیکی کشتارگاه این شهر به فیبرنوری آسیب وارد شده و سبب قطع خطوط ارتباطی شد.

افتخاری تصریح کرد: در همان ساعات نخستین این رویداد نیروهای متخصص مخابرات با شناسایی محل و حضور در صحنه نسبت به ترمیم آن اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: به علت پیچیدگی ساختار فیبرهای نوری ترمیم این نوع کابل در صورت آسیب مستلزم وقت و زمان نسبتا زیادی است که البته با تلاش نیروهای مخابرات کهکیلویه و بویراحمد ترمیم ساعاتی پس از آسیب‌دیدگی صورت گرفت.

نوشته های مشابه

افتخاری با بیان اینکه هم‌اکنون وضعیت عادی شده است، گفت: در حال حاضر خطوط وصل شده و هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پاسخ به نکته‌های خبرنگار فارس در گچساران از جمله لحاظ کردن کسب مجوز حفاری قبل از اجرای عملیات از مخابرات توسط ادارات حفار یا پیمانکاران اظهار کرد: هر دستگاه یا پیمانکاری قصد حفاری داشته باشد باید با استعلام از مخابرات و دریافت مجوز اقدام کند.

افتخاری در پاسخ به نکته دیگر فارس مبنی بر پایان روند نگران‌کننده قطع خطوط به دلایل مختلف از جمله تجهیزات دستگاه‌های حفار افزود: به زودی جلسه‌ای در استانداری به ریاست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های حفار و افراد مرتبط با این ادارات از جمله پیمانکاران خواست تا قبل از هرگونه حفاری مجوزهای لازم را از شرکت مخابرات دریافت کنند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا