تعداد افرادی که سال گذشته از دریافت یارانه انصراف دادند

محمدرضا نوبخت در نشست خبری همایش تدبیر در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیش از ۴۶۰ هزار میلیارد ریال یارانه به حساب افراد واریز شد. وی افزود: نرخ تورم در زمان تحویل گرفتن دولت ۴۰ درصد بوده است که هم‌اکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نرخ به ۱۴.۸ درصد رسیده است. رئیس سازمان مدیریت …

محمدرضا نوبخت در نشست خبری همایش تدبیر در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیش از ۴۶۰ هزار میلیارد ریال یارانه به حساب افراد واریز شد.

وی افزود: نرخ تورم در زمان تحویل گرفتن دولت ۴۰ درصد بوده است که هم‌اکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نرخ به ۱۴.۸ درصد رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: در سال گذشته تعداد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از دریافت یارانه انصراف دادند و بیش از ۴۸۰۰ میلیارد ریال در بهداشت و درمان هزینه شده است.

نوبخت عنوان کرد:‌ در مجموع پرداختی در برنامه‌ریزی‌های سال گذشته ۵۴۳ هزار میلیارد ریال بوده است که درآمد حاصل افزون بر ۳۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است که این مبلغ جوابگوی نیاز نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای برنامه ششم توسعه ۲ برنامه ۵ ساله تدوین می‌شود که برنامه اول که برای سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ است در دست تدوین است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا