مجمع عمومی شرکت مخابرات آغاز شد

به گزارش خبرنگار موبنا، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارائه عملکرد شرکت مخابرات ایران به عنوان چهارمین شرکت بزرگ بورسی کشور، با حضور صاحبان سهام این شرکت و اعضای هیات مدیره و نمایندگان سازمان حسابرسی و بورس در حال برگزاری است. هدف از برگزاری مجمع امسال، تعیین …

به گزارش خبرنگار موبنا، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارائه عملکرد شرکت مخابرات ایران به عنوان چهارمین شرکت بزرگ بورسی کشور، با حضور صاحبان سهام این شرکت و اعضای هیات مدیره و نمایندگان سازمان حسابرسی و بورس در حال برگزاری است.
هدف از برگزاری مجمع امسال، تعیین سود سهامداران شرکت، ارائه گزارش مالی و اجرایی توسط هیات رئیسه، انتخاب حسابرس، ارائه گزارش حسابرس، تصویب پاداش سالیانه هیات مدیره و همچنین تعیین بعضی تکالیف برای شرکت در بخش های مختلف است.
هم اکنون ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران متعلق به شرکت توسعه اعتماد مبین بوده و مابقی نیز در اختیار نمایندگان دولت جمهوری اسلامی ایران، شرکت های کارگزاری سهام عدالت، کارکنان شرکت مخابرات ایران و سایر سهامداران حقیقی و حقوقی است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا