مجمع شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان بانک اقتصادنوين برگزار شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مجمع که با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان برگزار شد صورت‌هاي مالي اين شرکت به تاييد سهامداران رسيد. مجتبي شيرواني معاون سرمايه‌گذاري و امور شرکت‌هاي اين بانک در مراسم مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت سرمايه‌گذاري عمران و …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مجمع که با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان برگزار شد صورت‌هاي مالي اين شرکت به تاييد سهامداران رسيد.
مجتبي شيرواني معاون سرمايه‌گذاري و امور شرکت‌هاي اين بانک در مراسم مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان گفت: از طريق بانک و شرکت‌هاي وابسته خدمات مالي و پولي متنوعي به هموطنان ارايه مي‌شود چرا که بانک در کنار ارايه کامل خدمات بانکي از طريق واحدهاي خود، با راه‌اندازي شرکت‌هاي مختلف، سبد متنوعي از خدمات پولي و مالي را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد.
وي گفت: اين خدمات در حوزه‌هاي پولي، ارزي، ليزينگ، اعتبارسنجي، کارگزاري، پرداخت الکترونيکي، بيمه، سرمايه‌گذاري، تامين سرمايه و … به مشتريان ارايه مي‌شود.
شيرواني گفت: زنجيره خدمات پولي و مالي در گروه اقتصادنوين تکميل است و انواع خدمات مورد نياز مشتريان در اين بخش‌ها توسط بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي وابسته به آن تامين مي‌شود.
لازم به ذکر است شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان، خدمات مورد نياز در مديريت و نظارت بر اجراي پروژه ساختماني، کارشناسي ملک و ساير خدمات مشابه را به متقاضيان ارايه مي‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا