نگاهی به مشخصات فنی گوشی دوسیمکارته پرفروش سامسونگ

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی دو سیمکارته سامسونگ با  ۱۲۴ گرم وزن دارای پردازنده Cortex-A7 dual-core CPU ، صفحه نمایش رنگی لمسی TFT  سایز صفحه نمایش ۴.۰ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵.۰ مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، فلاش، دوربین مکالمه ویدئویی است. صفحه نمایش این گوشی دو سیمکارته، همانند ایس …

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی دو سیمکارته سامسونگ با  ۱۲۴ گرم وزن دارای پردازنده Cortex-A7 dual-core CPU ، صفحه نمایش رنگی لمسی TFT  سایز صفحه نمایش ۴.۰ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵.۰ مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، فلاش، دوربین مکالمه ویدئویی است.
صفحه نمایش
این گوشی دو سیمکارته، همانند ایس ۳ دارای یک نمایشگر کوچک ۴ اینچی با وضوح تصویر معمول ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که تراکم پیکسل پایین ۲۳۳ پیکسل بر هر اینچ را به نمایش می‌گذارد، اما به دلیل نمایشگر کوچک این گوشی، تراکم پیکسلی پایین آن چندان به چشم نمی‌آید.
دوربین
دوربین گوشی Ace 4 DUOS گلکسی سامسونگ پنج مگاپیکسلی است که دارای فوکوس اتوماتیک، فلاش و دوربین مکالمه ویدئویی است. کیفیت فیلمبرداری و عکس برداری دوربین این گوشی در روز مناسب به نظر می رسد.
سخت افزار و نرم افزار
قلب تپنده‌ی گوشی Ace 4 DUOS گلکسی سامسونگ را یک پردازنده  دو هسته ای با توان پردازش ۱.۲ گیگاهرتز تشکیل می‌دهد که تغییری نسبت به نسل قبل خود پیدا نکرده است.
از معدود تفاوت‌ها و پیشرفت‌های ایس ۴ به ایس ۳ می‌توان به میزان پشتیبانی کارت حافظه microSD و نسخه‌ی اندروید جدیدتر اشاره کرد.

samsung-galaxy-ace-4
Samsung Galaxy Ace 4 می‌تواند تا حداکثر ۳۲ گیگابایت از کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی کند.
همچنین نسخه  ۴.۴.۲ از سیستم عامل اندروید بر روی این گوشی اجرا می‌شود، این در حالی است که ایس ۴ یک پسرفت بزرگ نسبت به نسل گذشته‌ی خود داشته و حافظه‌ی رم آن از ۱۰۲۴ به ۵۱۲ مگابایت تقلیل پیدا کرده است.
این ویژگی سبب شد تا این گوشی هوشمند، قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.
یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین VGA در بالای نمایشگر ایس ۴ قرار دارد که در این زمینه هم این گوشی تغییری با ایس ۳ (و یا حتی ایس ۲) پیدا نکرده است.
باتری به کار برده شده در ایس ۴ همان باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که پیش از این در ایس ۳ به کار برده شده بود.
حافظه داخلی این گوشی ۴۰۹۶ مگابایت با حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی به همراه  قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SDاست.
شبکه های ارتباطی این گوشی سامسونگ شامل ۳G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – بلوتوث می شود.
این گوشی شامل برنامه هایی همچون ویرایش عکس (Photo Editor)،  نمایش‌دهنده‌ی متون (Document viewer)
و  سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا