مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در خلخال و کوثر برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار موبنا، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری شرکت مخابرات و با نصب آنتن‌‌های بی‌تی‌اس مشکلات مربوط به آنتن‌دهی تلفن همراه را برطرف کنیم. خلخال پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های زیرساختی ارتباطات در خلخال اظهار کرد: با دعوتی که از …

به گزارش خبرنگار موبنا، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری شرکت مخابرات و با نصب آنتن‌‌های بی‌تی‌اس مشکلات مربوط به آنتن‌دهی تلفن همراه را برطرف کنیم.
خلخال پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های زیرساختی ارتباطات در خلخال اظهار کرد: با دعوتی که از مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای نصب و راه‌اندازی ۶ سایت BTS تلفن همراه در توسط شرکت مخابرات داشتیم گام‌های مهمی در توسعه این شبکه برداشته شده است.
وی در خصوص بهره‌مندی روستاهای شهرستان کوثر به اینترنت پر سرعت تصریح کرد: ۹ روستای شهرستان کوثر دارای اینترنت پرسرعت هستند که در سال جاری به ۳۲ روستای این شهرستان که بالای ۷۰ خانوار هستند توسط شرکت «یو اس او» اینترنت پرسرعت ارائه خواهد شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی از واگذاری ۱۱ سایت BTS در سال جاری به شهرستان کوثر خبر داد و یادآور شد: در جلسه مشابه دیگری برای حل مشکلات شهرستان خلخال خواهیم داشت تا گام‌های اساسی و موثری نیز برداشته شود چرا که توسعه متوازن دو شهرستان از اولویت‌های مهمی است که به جد دنبال می‌شود.
جعفری بنه خلخال افزود: هزینه نصب و راه‌اندازی هر یک از دستگاه های BTS به بیش از ۴ میلیارد تومان می‌رسد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا