توزیع کتاب الفاظ جنسی در نمایشگاه کتاب!

سایت اصولگرای «سراج ۲۴» در گزارشی به عرضه محصولات غیر مرتبط با حوزه نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اعتراض کرد و نوشت: طاغوتی ها در نمایشگاه کتاب! عرضه محصولات غیر مرتبط با حوزه نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در حال وقوع است . گفتنی است غرفه انتشارات “موزه عبرت …

سایت اصولگرای «سراج ۲۴» در گزارشی به عرضه محصولات غیر مرتبط با حوزه نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اعتراض کرد و نوشت:

طاغوتی ها در نمایشگاه کتاب!

عرضه محصولات غیر مرتبط با حوزه نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در حال وقوع است . گفتنی است غرفه انتشارات “موزه عبرت ایران” در کنار کتاب های خود اقدام به فروش فیلم هایی از جمله “گوزنها” و “تنگسیر”(با بازی بهروز وثوقی)، “از فریاد تا ترور”و”سایه های بلند” می نماید.همچنین فروش سریال های داخلی و خارجی در غرفه ای با هویت نامعلوم در حال انجام است.

گفتنی است بهرزو وثوقی از جمله بازیگرانیست که از طریق رابطه با افراد فاسدی چون اشرف پهلوی در زمان طاغوت به شهرت رسید! عباس شباویز تهیه کننده فیلم قیصر و مدیر آریانا فیلم در همین خصوص گفته بود برای قطع رابطه نزدیک وثوقی و اشرف، به دستور دربار زمینه‌های ارتباط وی با گوگوش (همسر بعدی جناب فیلمساز کهنه کار) در همان آریانا فیلم و همچنین سازمان سینمایی پیام متعلق به علی عباسی فراهم آمد. در حالی که در آن زمان، وی همسر محمود قربانی ،کاباره دار معروف بود و نکته جالب اینکه خود وثوقی در خاطراتش می‌گوید که برای فیصله دادن پیوندش با گوگوش، هویدا، نخست وزیر وقت هم به میدان آمد!

گرگها در نمایشگاه

توزیع کتاب “به رسم حقیقت و زیبایی” در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با پرداختن به زندگی و اشعار “اسماعیل خویی”، شاعر ضد انقلاب و هتاک به نظام و مقام معظم رهبری رخ داد.

اسماعیل خویی بعد از انقلاب از مدافعان سازمان چریک‌های فدایی خلق بود و در سال ۱۳۶۰ به دلیل اینکه از مخالفان جمهوری اسلامی ایران بود به صورت خودخواسته به انگلستان پناهنده شد.

گفتنی است «اسماعیل خویی» نویسنده ضد نظام و فراری و از جمله عناصر فعال در تشویق و هماهنگی نیروهای مخالف نظام برای قرار گرفتن در مقابل نظام در کوتای آمریکای _ اسراییلی ۸۸ بود.نگارش بیانیه های مختلف علیه نظام اسلامی و تشویق و تحریک جوانان به حمایت و امضای این گونه بیانیه ها و مصاحبه با شبکه های ضد انقلاب و بیگانه چون بی بی سی و صدی آمریکا از جمله اقدامات این نویسنده‌ی فراری است . لازم به ذکر است که وی در ایام انتخابات شعری را با عنوان «پاسدار احمدی‌‌نژاد » به افتخار میرحسین موسوی سرود که در آن اهانت‌های بسیاری به رهبر انقلاب، رئیس‌جمهور و مردم ایران بیان می‌کند!

عشق های مثلثی

با وجود ممنوعیت توزیع کتاب “من و سیمین و مصطفی” نوشته “شیوا ارسطویی” در نمایشگاه کتاب ، این اثر هم اکنون در غرفه نشر “روزنه” در حال فروش می باشد. نویسنده در این کتاب به ترویج عشق های مثلثی و قبح زدایی از فرزند نامشروع می پردازد.

ارسطویی پیشتر ضمن گفت و و با خبرگزاری مهر در پاسخ به سوالی درباره چرایی انتخاب این بخش از تاریخ برای روایت گفت: «من و تعداد زیادی از آدم‌های مثلمن تغییرات تند و ناگهانی دهه ۵۰ و ۶۰ را حس کرده‌ایم. تغییرای که آنقدر سریع بود که در مواردی تنها می‌شد از کنارشان گذر کرد و چندان فرصتی برای درکش وجود نداشته است. راوی این رمان هم مثل بسیاری از ما فردی است که در دو دهه گذر بسیار سریع و بی‌واسطه وقایع پیرامونش را حس کرده؛ گذری آنقدر سریع که انگار او در بی‌خبری مطلق به سر می‌برد.»

خبر انتشار این کتاب سبب شد تا روزنامه‌ی شرق از حامیان کوتای آمریکایی اسراییلی ۸۸ ، در یادداشتی به قلم امیر جلالی ضمن نقد و بررسی این کتاب در خصوص آن بنویسد :« ظاهرا دهه شصت دست از سر داستان‌نویسان ایران برنمی‌دارد. نباید هم بردارد. اما رمان ارسطویی به آغازهای این دهه می‌پردازد. به لحظه‌هایی از دهه‌شصت که دهه شصتی‌ها شاهدش نبوده‌اند. از این بابت نمی‌شود گفت «من و سیمین و مصطفی» رمانی نسلی است. نباشد هم عیبی ندارد. »

جلالی می افزاید :« انقلاب راوی را از تمرین باله بازداشته است. انقلاب به میهمانی و پارتی‌های پرجنب‌و‌جوش پایان داده است. اگر رمان را بخوانیم قرینه‌های بیشتری به‌دست می‌آوریم. »توزیع این کتاب که انتشارش با کف و سوت بسیاری از ارگان های خبری حامی فتنه همراه بود، با وجود ممنوعیت ، در حال رخ دادن است!

فروش کتاب فتنه گران!

توزیع کتاب “چرا ملت ها شکست می خورند؟” در غرفه انتشارات “روزنه” در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی صورت گرفته است که در مقدمه این کتاب به ذکر ارزش آن را در آموزش مبارزه با الیگارشی پرداخته شده است و همچنین مشکلات جامعه مدنی را حلقه تنگ فرادستان و عدم مهار نیروهای امنیتی! توسط نهادهای مدنی ذکر می کند.

چرا ملت‌ها سقوط می‌کنند: سرچشمه قدرت، شکوفایی و فقر نام کتابی است نوشته اقتصاددانان آمریکایی، دارون عجم‌اوغلو استاد دانشگاه ام‌آی‌تی و جیمز رابینسون استاد دانشگاه هاروارد، که در مارس ۲۰۱۲ چاپ شده‌است.

این کتاب با ترجمه دکتر محسن میردامادی و محمدحسین نعیمی‌پور و ویراستاری علی‌رضا بهشتی شیرازی در نشر روزنه منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران سال ۱۳۹۳ عرضه شد. این کتاب جزو کتاب‌هایی بود که نهایتا از نمایشگاه کتاب جمع‌آوری شد؛ ا این حال این کتاب امسال نیز در نمایشگاه توزیع می شود!

دشمنان سیدالشهداء (ع) در نمایشگاه

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجالی گشته است برای بازخوانی تفکرات “صادق هدایت” آن هم توسط انتشارات ” چشمه” که نقش پررنگی در زمینه چینی برای کودتای آمریکایی – اسراییلی سال ۸۸ داشت.

کتاب “شناخت نامه هدایت” که توسط برادر صادق هدایت نوشته شده است به بررسی آراء و تفکرات این نویسنده پوچ گرا و ضد دین پرداخته است.

آنان که آثار صادق هدایت را خوانده اند خوب می دانند که او از توهین علنی به مقدسات دینی و اهل بیت علیهم السلام ابایی نداشت. هدایت فردی پوچ‌گرا بود که نه تنها اسلام و مذهب خود را با توهین و هتاکی نواخت بلکه ارزشی برای فرهنگ و ملت و کشور خود نیز قائل نبود. وی ضمن روی گردانی از همه‌ی این ارزش ها در پنجمین خودکشی خود رو به سوی مرگ نمود!

همچنین باید یاد آور شد که «نشر چشمه» طبق اظهارات معاون سابق فرهنگی وزیر ارشاد در خرداد ماه ۹۱ کتابی عرضه کرد که سراسر بر ضد قیام کربلا و ضد امام حسین(ع) بود. تعرض به امام حسین که همه ایران ماه‌ها برای او سیاه می‌پوشند و سوگواری می‌کنند دیگر قابل گذشت نبود. وی همچنین ترویج همجنس‌بازی، ارتباط جنسی میان دختران و پسران و زنای با محارم در کتب ارائه شده به وزارت ارشاد را بخشی از تخلفات نشرچشمه عنوان کرده بود. اگر چه لغو امتیاز نشر چشمه با جیغ بنفش ضد انقلاب و رسانه های بیگانه و دشمن با آرمان های انقلاب چون دویچه وله ، بی بی سی ، کلمه و حتی رادیو زمانه همراه شد. اما این انتشارات با روی کار آمدن دولت «تدبیر» در اردیبهشت ماه سال ۹۳ توسط وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مجوز گرفت!

شنیع‌ترین الفاظ جنسی!

توزیع کتاب “گاز دنده گاز” نوشته “علی عبدالرضایی” توسط نشر “بوتیمار” در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی صورت گرفت که در این کتاب اشعاری با درون مایه “روابط جنسی”، “تخریب چهره دفاع مقدس”، “توهین به ساحت رزمندگان اسلام” با استفاده از شنیع ترین الفاظ مشاهده می گردد.

عبدالرضایی از جمله شاعران دین ستیز و مبتذل سرا است که در لندن ساکن است و برخی از اشعارش به دلیل وجود الفاظ رکیک و شنیع تنها در فضای مجازی منتشر می شود.آثار عبدالرضایی تا پیش از دولت یازدهم به دلیل ابتذال فراوان موفق به دریافت مجوز نشر نمی گردید. اما با روی کار آمدن دولت یازدهم ، برای انتشار آثار این شاعر دین ستیز و هتاک تدبیری اندیشیده شده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا