قلعه‌نویی و مهمترین دربی زندگی (عکس)

شماره ۸ سابق آبی ها که شهرت و موفقیت خود در استقلال را تا حد زیادی مدیون همین مسابقه است، حالا در شرایطی قرار گرفته که ممکن است دربی آخرین بازی او در قامت سرمربی استقلال باشد. قلعه‌نویی که سال ها این بازی را با پرسپولیس نباخته بود در مسابقه رفت مغلوب تیم حمید درخشان …

شماره ۸ سابق آبی ها که شهرت و موفقیت خود در استقلال را تا حد زیادی مدیون همین مسابقه است، حالا در شرایطی قرار گرفته که ممکن است دربی آخرین بازی او در قامت سرمربی استقلال باشد.

قلعه‌نویی که سال ها این بازی را با پرسپولیس نباخته بود در مسابقه رفت مغلوب تیم حمید درخشان شد تا تزلزلی بزرگ در هیمنه اش به وجود بیاید و رکورد شکست ناپذیری را از کف بدهد. این اتفاق سپس با شکست های متوالی دیگر همراه شد و در نهایت باخت ۴ ـ ۱ خانگی مقابل تراکتورسازی قلعه‌نویی را در بدترین شرایط زندگی حرفه ایش قرار داده است.

این مربی که همیشه عادت به بردن داشته حالا در شرایطی اسیر شده که تنها پیروزی در یک دربی می‌ تواند دوای دردش باشد. بنابراین تصور نکنید که این مسابقه برای سرمربی آبی ها تشریفاتی است. اگرچه شاید باوجود برد هم او استقلال را ترک کند اما بعد از این همه سال افتخار یک پیروزی، حداقل دهان مخالفان او را می‌ بندد و وی را در موقعیت برتر قرار می‌ دهد. پس بی خود نیست که او انتظار دارد بازیکنانش در آخرین بازی فصل تمام توان خود را برای مربی این سه فصل آبی ها بگذارند و بعد هر چه می‌ خواهد اتفاق بیافتد.
امیر قلعه نوعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا