استقبال گسترده از غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار موبنا، همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازديدكنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفته است. اپراتور اول تلفن همراه كشور، که با برپايي چهارغرفه در بيست و هشتمین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، به بازديدكنندگان خدمات ويژه ارائه …

به گزارش خبرنگار موبنا، همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازديدكنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
اپراتور اول تلفن همراه كشور، که با برپايي چهارغرفه در بيست و هشتمین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، به بازديدكنندگان خدمات ويژه ارائه می دهد، با استقبال بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان، روزهای شلوغی را در نمایشگاه سپری می کند.
همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با ارائه خدماتي نظير فروش سيمكارت دانشجو، تعویض سیمکارت های معمولی با سیمکارت Usim ۴G، ارایه خدمات ۳G و ۴G نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیمکارت های دابمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگويي و راهنمايي مشتركين حاضر در نمايشگاه، آخرين دستاوردها و سرويس هاي نوين خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي دهد. علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند از سرویس «وای فای آفلودینگ» که در نمایشگاه راه اندازی شده است استفاده کنند.
تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با نصب شش آنتن اضطراري، علاوه بر توسعه ظرفیت موجود شبکه، سعي در پوشش هرچه بهتر فضاي نمايشگاه داشته است.
بازدیدکنندگان از طریق مجموعه این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴  تلفن همراه استفاده کنند.
همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و ۲ غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.
بيست و هشتمین نمايشگاه بين المللی كتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۶ اردیبهشت در مصلی بزرگ تهران ادامه دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا