جشنواره «من، تو، ما» بانک تجارت تمدید شد

به گزارش موبنا،جشنواره خانوادگی “من، تو، ما” بانک تجارت در راستای تشویق هموطنان به استفاده از خدمات الکترونیک، با ارائه جوایز نفیسی همچون ۳۳ کمک هزینه خرید اتومبیل هر یک به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تمدید شد. در دوره جدید جشنواره خانوادگی “من، تو، ما” هر ماه سه کمک هزینه خرید خودرو …

به گزارش موبنا،جشنواره خانوادگی “من، تو، ما” بانک تجارت در راستای تشویق هموطنان به استفاده از خدمات الکترونیک، با ارائه جوایز نفیسی همچون ۳۳ کمک هزینه خرید اتومبیل هر یک به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تمدید شد.

در دوره جدید جشنواره خانوادگی “من، تو، ما” هر ماه سه کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به شرکت‌کنندگان اهداء می‌شود و با افتتاح حساب اعضای خانواده، در صورت برنده شدن جایزه ۱۵۰میلیونی توسط هر یک از اعضای خانواده، بقیه اعضا هر کدام برنده یک حواله خرید فرش دستباف به ارزش ۱۰ میلیون تومان دریافت کنند.

هموطنان برای حضور در این جشنواره کافیست با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانک تجارت مراجعه کرده و افتتاح حساب کنند. همچنین مشتریانی که در جشنواره های پیشین بانک تجارت شرکت داشته‌اند در صورت حفظ موجودی در قرعه‌کشی این جشنواره نیز شرکت داده می‌شوند.

قرعه‌کشی این جشنواره در اولین دوشنبه هر ماه برگزار خواهد شد و شرایط شرکت در آن همانند دوره پیشین، افتتاح حساب با حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان و حفظ موجودی تا پایان هر دوره قرعه‌کشی است و به ازای هر ۳۰ هزار تومان در هر روز یک امتیاز به مجموع امتیازهای دارنده حساب افزوده می‌شود.

بانک تجارت به منظور تشویق هموطنان و مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، طی دو سال اخیر با برگزاری جشنواره‌های “یلدا تا نوروز”، “عید تا عید”، “تابستانه” و “من، تو، ما” جوایز مختلفی همچون جایزه ویژه ۲۰۰ میلیون تومانی، کمک هزینه ۳۵ میلیون تومانی سفر به جام جهانی برزیل، جایزه ۴۰ میلیون تومانی کمک هزینه خرید خودرو و صدها عدد تبلت را به مشتریان و شرکت کنندگان در این جشنواره اهداء کرده است.

گفتنی‌است، عباس مرجانی برنده خیراندیش جایزه ویژه دو میلیارد ریالی دور پیشین جشنواره “من، تو، ما”، جایزه خود را به ستاد تامین جهیزیه حضرت زینب (س) اهدا کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا