شهادت شماری از مأموران ناجا در درگیری شب گذشته با اشرار

به گزارش موبنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، سردار حسین اشتری در یکصد و چهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران که با حضور رییس بنیاد شهید در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ناجا به دلیل مسئولیتی که در حفظ نظم و امنیت کشور دارد، تاکنون بیشترین مبارزه را با اشرار داشته …

به گزارش موبنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، سردار حسین اشتری در یکصد و چهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران که با حضور رییس بنیاد شهید در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ناجا به دلیل مسئولیتی که در حفظ نظم و امنیت کشور دارد، تاکنون بیشترین مبارزه را با اشرار داشته است.

وی ادامه داد: یکی از نهادهایی که بیشترین شهید را در طول سالهای پس از جنگ تحمیلی به نظام تقدیم کرده است، نیروی انتظامی است.

اشتری با بیان اینکه در سال گذشته ۸۷ نفر از مأموران ما در راه مبارزه با اشرار و منافقین شهید شده اند، گفت: روز گذشته نیز در درگیری با اشرار و عناصر ضد انقلاب تعدادی از مأموران ما به شهادت رسیدند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: کارکنان ما آماده اند برای اجرای قانون ، احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها تا مرز شهادت هم پیش روند و خدا را شاکریم که این روحیه در ناجا وجود دارد.

اشتری با بیان اینکه بنا داریم با استفاده از تجهیزات و امکانات میزان درگیری مأمورانمان با قانون شکنان و اشرار را کمتر کنیم، از ارائه خدمات مستقل از بنیاد شهید به شهدا و ایثارگران ناجا خبر داد و افزود: این‌ خدمات علاوه بر تسهیلات و خدماتی است که از سوی بنیاد شهید به این عزیزان داده می شود.

اشتری با بیان اینکه تاکید فرمانده قبلی ناجا و بنده ارتباط نزدیک با خانواده شهداست، گفت: به فرماندهان شهرهای مختلف ابلاغ شده که خانواده ایثارگران منطقه حتما آنان را بشناسند.

اشتری در پایان، تکریم خانواده شهدا و دیدار با آنان را موجب برکت برشمرد.

دکمه بازگشت به بالا